Yks sistemi değişecek diyor lar mühendislik hayal oldu çok üzülüyorum 3 sene mezuna kaldım diye?

Yks sistemi değişecek diyor lar mühendislik hayal oldu çok üzülüyorum 3 sene mezuna kaldım diye?
Cevapla