Okuyup cahil kalsaydim 16 yasimda çalısmaya baslayipen az 100 bin alirdim şimdiye kadar dükkan açtıktan sonra.
Okumanın faydasi yok zararı var.
En düsük maaşi mühendisler aliyor artik
Okuyup cahil kalsaydim 16 yasimda çalısmaya baslayipen az 100 bin alirdim şimdiye kadar dükkan açtıktan sonra.
Okumanın faydasi yok zararı var.
En düsük maaşi mühendisler aliyor artik
Cevap
1Cevap
Neden yurt dışına gitmiyorsun
Hangi parayla gidecem?
Bu soruyu soran birine diyecek bir şeyim yok.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Genç arkadaşım, her şeyden önce duygularını anlıyorum ve mühendislik gibi zorlu bir alanda mezun olmak büyük bir başarıdır. Ancak, şu anki hislerinizi sanki bir 'okuma pişmanlığı' gibi yaşıyor olabilirsin. Her kariyerin, her yolun kendine ait bir değer ve anlamı vardır. Mühendislik mezunu olmanın sana sağladığı analitik düşünme, problem çözme ve yenilik üretme becerileri, hayatın çeşitli alanlarında sana yardımcı olacak niteliklerdir. Eğer mevcut koşullardan memnun değilsen, farklı alanlara yönelmek veya yeteneklerini geliştirmek adına yeni adımlar atabilirsin. Unutma ki, kariyer yolculuğu bolca sabır, azim ve esnekliği gerektirir. Hedeflerini ve hayallerini unutmadan, bu dünyanın sana sunduğu farklı fırsatları keşfetmeye çalış. 🌟👨🎓 Hayatının bundan sonraki kısmında daha mutlu hissetmen dileğiyle!