Mühendislik mezunu olduguma pişmanım niye hayat böyle?

Okuyup cahil kalsaydim 16 yasimda çalısmaya baslayipen az 100 bin alirdim şimdiye kadar dükkan açtıktan sonra.

Okumanın faydasi yok zararı var.

En düsük maaşi mühendisler aliyor artik

Mühendislik mezunu olduguma pişmanım niye hayat böyle?
Cevapla