Makine mühendisiyim, bu mesleği seçtiğime pişman oldum! Yeniden üniversite okumam mantıklı olur mu?

Arkadaşlar herkse merhabalar. Ben makine mühendisliği okudum. Bir şirkette çalışıyorum 3 yıldır. Sabahtan akşama kadar sahada çalışıyorum. Bugüne kadar ofis ortamında hiç çalışmadım. En zor, en yorucu, en karışık işleri bana yaptırıyorlar. Yetmezmiş gibi ortaokul mezunu şirket sahibi tarafından sürekli azarlanıyorum. Büyük bir hevesle seçtiğim bu meslek, bende hayal kırıklığı yarattı. Yaşım 27 oldu, yeniden üniversite okuma düşüncem var. Sizce bu saatten sonra sınava hazırlanmak, yeniden 4 yıl daha üniversite okumak mantıklı mı?

Makine mühendisiyim, bu mesleği seçtiğime pişman oldum! Yeniden üniversite okumam mantıklı olur mu?
Makine mühendisiyim, bu mesleği seçtiğime pişman oldum! Yeniden üniversite okumam mantıklı olur mu?
Cevapla