Nasil niye :) 2. kez sınava giren cok calisir calismamissin:) 1. Kez bu devirde hic bisey tutturamayan ben okumam çalışayım der yapmamissin Yani anca evde yatar koca beklersin
:)))))) Yaw simdi sen tembel sorumsuz bir insansin :) Bende bunu söyleyince bana hakaret hakki mi dogru :) Ya da böyle bir insanin bedduası tutarlı sanıyorsun:)))))) Ama klasik tembel Gene kolay yolu secti
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bıdaha dene olana kadar bende seneye kaldım boyle giderse bı dayı var 18 de gırdım 60 ta cıktım bu devilesi uniden bizde oyle olacagız gibi 😁
Mantıklı zazbabsks
Hic birsey olmayacagi belli :)
Seçeneklere gerek yokmuş ki
Nie ki
Nasil niye :) 2. kez sınava giren cok calisir calismamissin:)
1. Kez bu devirde hic bisey tutturamayan ben okumam çalışayım der yapmamissin
Yani anca evde yatar koca beklersin
Rahatsızım çalışamadım çok çalışsam bile sınavda stres yapıp batırırdım yine rahatsızlığımdan ötürü çalışamadım insanları yargılamak çok kolay dimi
Tembelliğe kilif bulmak çok kolay dimi
benim yaşadıklarımın bin beterini yaşarsın inşallah yüzün hiç gülmez
:))))))
Yaw simdi sen tembel sorumsuz bir insansin :)
Bende bunu söyleyince bana hakaret hakki mi dogru :)
Ya da böyle bir insanin bedduası tutarlı sanıyorsun:))))))
Ama klasik tembel
Gene kolay yolu secti
Ticarete atıl belki bir haltlar yersin
Evlenelim
Seninle değil
Nfdjdjd hahahdhddj 🤣🤣🤣
Komik değildi