nisanlima. bunu soylersem nisani atar mi korkuyorum herseyden. ona da tam yakalamiyirum beni seviyor. biliyorum ama yinede cok korkuyom. caresizim. Bazen onjnla kavga edip kendimi uzaklaştırıyom ondan ama. onsuzlukta daha kotu ediyor beni
Güncellemeler
+1 yıl
ben soylemedim ama anladi herseyi ve ayrildi bu sefer daha beter olduk 😔
İçim çok daralıyor nisanlima ikinci kez tecvz. ugradigimi soylersem beni terk eder mi kucuktum ama olsun?
ikinci defa olu p ailemin icinden olmasi ileriyi dusundu. ya oma ya sana ya da kendime zarar veririm. Seni yipratirim dedi 3 aydan az bi zamn kalmisti dugunumuze dugun salonu falan tutulmustu dayanamiyorum sevdigim halde gitme bile diyemiyim
Sana en çok yardımcı olması gereken insandan bunları saklamakta ne? İnsanı senin gibiler zorluyor Yardım istemek ayıp değil
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
ayip degil ama yasadiklarim agir. Sen hic yakinin tarafindan kendindem yasca buyuk birisi tarafindan tcvz ugradin mi yo. peki. aradan zaaman gecince. basaka birir tarafindan. tehtid edilerek. bazen siddet gostererk tecvz ugradin mi. peki bunu yilarca tek basina. sakladin mi. korkuyla yadasfin mi. ya da gece yarsi uyandiginda gozlerini ilk actiginda. kendinden yasaca biyuk olan insanin. saclarini kokladigini hisetin mi. peki korkudan. uyumus numarasi yapip deflarxa dua etin mi peki. kac kere kiz basina. tek basina kaldin. disarida. evinin dibinde habishane. 800 mahkum tek peki tek basina kac kere. hayvanlari otlatin. korkka korka zor durmudayidim bazzen yanimdan icki icen adamlar geciyordu. Bah bn. kemdimi o icki icenlerden bile korkudum. da. kendi cevremeden koruyamadim simdi hala. yolda tek yurusem arkamdan biri gelecek gibi hisediyom. ve nisanlimi sevdigim halde. azda olsa ondan korkuyom. opmesinde sorun yok ama is cinselige geljnce cok sorun oluyor. Sanki kimseyle cinselik yasamak ostemiyorum .
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Egerki nişanlını tanıyorsun sen bilmelisin ne diyecegini
taniyom az cok kabul eder birini etiyse ikinci de eder ama. asiri yipranir. birincisinin zor kaldirfi gozumun onunede aglamsi bni de yiprati
Neyse buradan Baska yorum yapmayı canım
niye tecavüze uğramanın senin hatan olduğunu düşünüyorsun
korkup sustugum icin
İkinci kez derken ilk tecavüze uğradığın anı anlattın ikincisini bilmiyor mu onu anlamadım?
ayn oyle simdi onu kafasinda kurguluyor . Ben aglayinca soylemisti birinciyi biliyom. bidaha mi yasadin boyle birsey dedi hayir dedim ama anladi gibi.. ilkinde kendine. gelememisti. Soyledigimde. aglamisti simdi bunu masil soyleyim. BAŞIMA NELER GELDI ANLATMAK ISTIYORUM AMA. OLMUYOR. ANLATIRSAM. KALDORAMAZ BEN ONUN YUZUNE BAKAMAM.
Bunu söylemen gerekiyor mu peki?
ogrendi ve dun ayrilidik aglaya aglaya yarin birgun yuzukleri veririm telfinu elbileri vs.
bn kaldirMam bunu dedi. kendime ya da sana. zarar veririm dedi
Elinde olmayan bir şey yüzünden seni terk etmesi çok yanlış...
ikinci defa olu p ailemin icinden olmasi ileriyi dusundu. ya oma ya sana ya da kendime zarar veririm. Seni yipratirim dedi 3 aydan az bi zamn kalmisti dugunumuze dugun salonu falan tutulmustu dayanamiyorum sevdigim halde gitme bile diyemiyim
Çok kötü bir durum ya Allah kimsenin başına vermesin :( 😞
Sana en çok yardımcı olması gereken insandan bunları saklamakta ne? İnsanı senin gibiler zorluyor
Yardım istemek ayıp değil
ayip degil ama yasadiklarim agir. Sen hic yakinin tarafindan kendindem yasca buyuk birisi tarafindan tcvz ugradin mi yo. peki. aradan zaaman gecince. basaka birir tarafindan. tehtid edilerek. bazen siddet gostererk tecvz ugradin mi. peki bunu yilarca tek basina. sakladin mi. korkuyla yadasfin mi. ya da gece yarsi uyandiginda gozlerini ilk actiginda. kendinden yasaca biyuk olan insanin. saclarini kokladigini hisetin mi. peki korkudan. uyumus numarasi yapip deflarxa dua etin mi peki. kac kere kiz basina. tek basina kaldin. disarida. evinin dibinde habishane. 800 mahkum tek peki tek basina kac kere. hayvanlari otlatin. korkka korka zor durmudayidim bazzen yanimdan icki icen adamlar geciyordu. Bah bn. kemdimi o icki icenlerden bile korkudum. da. kendi cevremeden koruyamadim simdi hala. yolda tek yurusem arkamdan biri gelecek gibi hisediyom. ve nisanlimi sevdigim halde. azda olsa ondan korkuyom. opmesinde sorun yok ama is cinselige geljnce cok sorun oluyor. Sanki kimseyle cinselik yasamak ostemiyorum .
Hayir soyleme söylersen ne degisicek tecavüze ugramamis mi olucaksin ama eğer soylersende anlayışla karşılaması lazım senin elinde değil bu sonuçta
karsiladi birini ama ikinviyi kaldirir mi bilmiyom .
Ne dedi ki
Sennn nasil mutlu olacaksan onu yap
İkinci kez derken
Sen söylemeden nasıl anladi