İçim çok daralıyor nisanlima ikinci kez tecvz. ugradigimi soylersem beni terk eder mi kucuktum ama olsun?

nisanlima. bunu soylersem nisani atar mi korkuyorum herseyden. ona da tam yakalamiyirum beni seviyor. biliyorum ama yinede cok korkuyom. caresizim. Bazen onjnla kavga edip kendimi uzaklaştırıyom ondan ama. onsuzlukta daha kotu ediyor beni
Güncellemeler
+1 yıl
ben soylemedim ama anladi herseyi ve ayrildi bu sefer daha beter olduk 😔
İçim çok daralıyor nisanlima ikinci kez tecvz. ugradigimi soylersem beni terk eder mi kucuktum ama olsun?
Cevapla