Az önce sosyal medyada gezinirken çoğu hiç bir kere olsun bir araya gelmediğimiz sadece bayramdan bayrama gördüğüm kuzenlerimin ve arkadaşlarımın mezuniyet video ve fotoğraflarını gördüm. Aileleriyle mutlu güzel vakit geçirip poz vermişlerdi. Eczacılık tıp diş hekimliği avukatlık..
Ben ise 23 yaşında bu yıl başlayacam. Sıralamam ancak bu netlerle 50 bin ben babama bakıyorum kendi şehrimde hemşirelik okuyacam hayalim bu deyildi ama ne yapayım. Üstelik kimsem yok. Annem öldü babam hasta abilerim evlenip eşleriyle marmariste tatillerde 7 yıl oldu telefon bile etmiyorlar bayramdan bayrama.
Kendimi çok değersiz hissediyorum. Çok yalnızım.
Her şey çok farklı olabilirdi.
Kendime yediremiyorum bu yasanilanları.
Bunları haketmedim. Mutlu olmayı huzurlu olmayı sıcak bir yuvada her şey zamanında olmasını bende hakediyordum.
Dayım da amcamda teyzemde halam da herkes var ama KİMSE yok.
Hiç birini tanımıyorum. Bizden çekiniyorlar utaniyorlar ezik görüyorlar çok zoruma gidiyor.
Allah'ım keşke beni yaratmasaydın diyorum içimden
Depresyondayım özgüvenim yok içime kapanık biriyim bana ne olacak bilmiyorum.
Her şeyin üzerinden asırlar geçmiş gibi sanki.
Yaşlanmış gibi hissediyorum.
Okula başlayacam bitince yaşım 27 28 olucak ilk seneden atansam yeni yeni para kazanıcam maaşım olacak. Biri hayatima girse ortada bir ailem yok ezilicem yapayalnızım. Hayat ne zormuş.
Küçükken böyle düşünmemiştim.
Ben ise 23 yaşında bu yıl başlayacam. Sıralamam ancak bu netlerle 50 bin ben babama bakıyorum kendi şehrimde hemşirelik okuyacam hayalim bu deyildi ama ne yapayım. Üstelik kimsem yok. Annem öldü babam hasta abilerim evlenip eşleriyle marmariste tatillerde 7 yıl oldu telefon bile etmiyorlar bayramdan bayrama.
Kendimi çok değersiz hissediyorum. Çok yalnızım.
Her şey çok farklı olabilirdi.
Kendime yediremiyorum bu yasanilanları.
Bunları haketmedim. Mutlu olmayı huzurlu olmayı sıcak bir yuvada her şey zamanında olmasını bende hakediyordum.
Dayım da amcamda teyzemde halam da herkes var ama KİMSE yok.
Hiç birini tanımıyorum. Bizden çekiniyorlar utaniyorlar ezik görüyorlar çok zoruma gidiyor.
Allah'ım keşke beni yaratmasaydın diyorum içimden
Depresyondayım özgüvenim yok içime kapanık biriyim bana ne olacak bilmiyorum.
Her şeyin üzerinden asırlar geçmiş gibi sanki.
Yaşlanmış gibi hissediyorum.
Okula başlayacam bitince yaşım 27 28 olucak ilk seneden atansam yeni yeni para kazanıcam maaşım olacak. Biri hayatima girse ortada bir ailem yok ezilicem yapayalnızım. Hayat ne zormuş.
Küçükken böyle düşünmemiştim.
Güncellemeler
1 yıl
Kişilik karakter konu etiketi seçtim ama yanliş yere koyuldu sorum ⁉️
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer