Benim icin önemli vakti olan fikir verirse sevinirim?

24 yasinda bu yıl yine yks girdim diğer yıllarda girmiwtim fakat stres yüzünden biturlu yapamamistim her yıl stresimi yenerim dedim birturlu olmadı bu yıl da calisamadigim için iyi geçmedi pek tytden gelirse gelir zordu zaten sınav

Sizce bu yıl tytden mi gitsem yoksa bir yıl daha elimden geleni mi yapmaya çalışsam stresimi yenmek için psikolog vs gitsem diğer yıllar cesaret edememiştir psikologa vs

Benim icin önemli vakti olan fikir verirse sevinirim?
Cevapla