Bana bir konuda fikir verirseniz sevinirim?

Benim okula giden sekiz yasinda yegenim var derslerinde pek basarili oldugu soylrnemez ogretmenide iyi bir ogretmen ama dikkatimi ceken uc senedir bu ogretmenin agzindan surekli yegenim icin yok oyle yok boyle bir kere agzindan olumlu birsey ciktigini gormedim tamam bir cocuk basarisiz olabilir ama olumlu hicmi yonleri olmaz birkerede ondan bahset tesvik et yegenim okulda yaramazlik yapmasin hemen telefonla arar ablami yok oyle davrandi konusun cocukla anlamadigim cocuk bu idare et basarili ogrencileride olabilir acaba onlarinda olumsuz yonlerini gorup bahsediyormudur zaten bu ogretmeni gozlemliyorum ben caliskan ogrencilerin velileriyle bir baska samimi davraniyor basarisiz ogrencilerin velilerine kendini cekiyor mesafeli anlamadim gitti
Bana bir konuda fikir verirseniz sevinirim?
Cevapla