Paramedik mi, tıbbı sekreterlik mi, anestezi mi daha iyi?

Arkadaşlar ben bu 3 bölümden birini okumak istiyorum puanım paramediğe istediğim yerlerde pek tutmuyor aslında ama deniycem şansımı sizce bu bölümlerden hangisi daha iyi atama olarak? tıbbi sekreterlik son 2 yılda 30bin kişi aldığı için bir daha çok alım olmaz gibi ama ne yapmalıyım bilemiyorum okumak olarak da hangisi daha zorlar beni?

Paramedik mi, tıbbı sekreterlik mi, anestezi mi daha iyi?
Cevapla