Bana göre sınav zor geçti ama kolay geçti gibi yapmışlar. Sözel 90k bekliyordum 129k gelmiş, yığılma oldu sanırım. İnşaallah sıralamaya göre bari kılavuz gelir. Sizde sonuçlar nasıl, umduğunuz gibi mi?
Ulan bu puanı 2 yıl önce yapsaydım istediğim yerlere elimi kolumu sallayarak giriyordum şimdi hiç umudum yok. Geçen sene kesin kazanırım diye yazdığım bölümlerin hiçbirisi gelmemişti yığılma yüzünden
Ben 4 sene önce girdiğimde beklediğim gibi gelmisşti. Son yıllarda siralamalar iyice düştü yani 129 binle orta halli bir yere yerleşmen mümkün. 5-6 sene önce olsaydı yerleşemezdin