• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Eğitim & Kariyer

2018 YKS sonuçları açıklandı! Sonuçlardan memnun musunuz?

AylakMomo
AylakMomo Takip Et
Yoda Yaş: 34
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
12
Yapay Zekaya Sor
2018 YKS sonuçları açıklandı! Sonuçlardan memnun musunuz?
2018 YKS sonuçları saat tam 12’de ÖSYM tarafından açıklandı. Sonuçlardan memnun musunuz?
Yks: Üniversite giriş sınavı
2018 YKS sonuçları açıklandı! Sonuçlardan memnun musunuz?
Cevapla
Üniversite Soruları Memnuniyet Soruları YKS Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Meslek lisesi mezunuyum ve sınava çalışmaya çalıştım ancak hiç bir b. k anlamadım ve 139 almışım. Zaten 2 yıllık okuma hakkımızıda kaldırdılar haram olsun. Matematik biyoloji fizik filan hiç görmedim o yüzden çalışsam bile anlamıyordum.

    6
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Bitirim10
    Bitirim10 Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Evet aciklandi da ya sormak istedigim birkacsey var musait olan mesaj veya yorum yapabilir mi

    1
    26 Yorumla
    • aractrew
      aractrew
      +1 yıl

      Buyur

      Yorumla
    • Bitirim10
      Bitirim10
      +1 yıl

      Ya orta ogretim basari puani yaziyo diploma notunun yaninda o ne

      Yorumla
    • aractrew
      aractrew
      +1 yıl

      Diploma notunun 5 le carpilmis hali

      Yorumla
    • Bitirim10
      Bitirim10
      +1 yıl

      Hee onun sayisal sozele bir etkisi yok yani

      Yorumla
    • aractrew
      aractrew
      +1 yıl

      Zaten diploma notuna gore sna 60 uzerinden puan veriyorlar o iste

      Yorumla
    • Bitirim10
      Bitirim10
      +1 yıl

      Anladim cok sagolasin. Sen girdin mi sinava

      Yorumla
    • aractrew
      aractrew
      +1 yıl

      Evet ilk senem ama mezuna kalicam

      Yorumla
    • aractrew
      aractrew
      +1 yıl

      Onemli degil

      Yorumla
    • Bitirim10
      Bitirim10
      +1 yıl

      Bekledigin puan gelmedi mi

      Yorumla
    • Bitirim10
      Bitirim10
      +1 yıl

      Tm den 360 puan ile 50 bin basari siralamasinda hukuk ya da pdr sansi var mi🤔

      Yorumla
    • aractrew
      aractrew
      +1 yıl

      Ya bekldigim puan geldi cunku iki uc saat uyudum ve sinavda bay kotu gecti. Hedefim yuksek ve bu sene gitmeyecegimi biliyodum ama bu kadar kotu olacagini dusunmuyodum yani

      Yorumla
    • Bitirim10
      Bitirim10
      +1 yıl

      Ama yaparsin ya azimli gibisin baya

      Yorumla
    • Bitirim10
      Bitirim10
      +1 yıl

      Bende o hic yok😀

      Yorumla
    • butterflyda
      butterflyda
      +1 yıl

      @aractrew aynı durumdayız barajı zar zor gecmisim seneye kalcaktım zaten önemsemedim

      Yorumla
    • aractrew
      aractrew
      +1 yıl

      Ya ben benden daha iyi biri olunca kiskanclik yapiyom hirsa donusuyo oyle yani

      Yorumla
    • Bitirim10
      Bitirim10
      +1 yıl

      Kiskanclik ilk defa ise yaradi galiba 😀

      Yorumla
    • aractrew
      aractrew
      +1 yıl

      @butterflyda yok benim o kadar dusuk degil ama bende bu sinavi ciddiye almadim benim yapacagim puan ve siralama onlar degil yani

      Yorumla
    • aractrew
      aractrew
      +1 yıl

      Daha bakalim yarayacak mi 😄

      Yorumla
    • Bitirim10
      Bitirim10
      +1 yıl

      Yarar o isik var sende😀

      Yorumla
    • Bitirim10
      Bitirim10
      +1 yıl

      @aractrew peki hukuk icin tm den basari siralamasi 50 bin nasil puan da 360 kusur

      Yorumla
    • aractrew
      aractrew
      +1 yıl

      Sayisalciyim tm hakkinda bilgim yok

      Yorumla
    • aractrew
      aractrew
      +1 yıl

      Ya ben de ne konustum ama

      Yorumla
    • Bitirim10
      Bitirim10
      +1 yıl

      Olsun cok sagolasin😊

      Yorumla
    • aractrew
      aractrew
      +1 yıl

      Neyse hadi iyi geceler ben gideyim kaldigin yerden calismaya devam edim 😄😄

      Yorumla
    • Bitirim10
      Bitirim10
      +1 yıl

      Peki unutma kiskannn😀

      Yorumla
    • Bitirim10
      Bitirim10
      +1 yıl

      Teşekkürler😊

      Yorumla
  • Gideyozgıyamete
    Gideyozgıyamete Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 47%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 483 cevap paylaştı.

    Hayır değilim. Çünkü liseler de eğitimi verilen müfredat ile alakası olmayan soru tipleri vardı. He belkı fen liseleri ayak uydurmuş olabilir bu sisteme ama Türkiye de sadece sayısal zekaya sahip öğrenci yok

    4
    0 Yorumla
  • Mutsuzkizzz19
    Mutsuzkizzz19 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Butun yil calistim emegimin icine sictilar yayinda yapimda emegi gecenlerin hepsini Allaha havale ediyorum bu kadar hakla nasil ve nerede yatacaklar cok merak ediyorum

    8
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

46

Cevap

33

Cevap

  • alev9595
    alev9595 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31 , eic 43%
    +1 yıl

    ya bu ortaogretm basari puani ne ise yariyacak o puani baz alipmi tercih yapcam

    2
    14 Yorumla
    • aractrew
      aractrew
      +1 yıl

      Hahaha keske oyle olsaydi 450 benim gel gör ki sonuclar berbatttt

      Yorumla
    • R07Quaresma
      R07Quaresma
      +1 yıl

      @aractrew Ya bro birşey soracam geçen sene atıyorum 240 puan alan 250 bimdeydi niye bu sene 240 puan alan 350 binde ne oluyor ya bana bunu açıklarmısın

      Yorumla
    • alev9595
      alev9595
      +1 yıl

      ee nasl olcak bu tercih isi sanki ygs lysden daha karisik her sene degistgnddn kafam durdu milletin akliyla oyniyolat

      Yorumla
    • aractrew
      aractrew
      +1 yıl

      @R07Quaresma bilmiyorum

      Yorumla
    • R07Quaresma
      R07Quaresma
      +1 yıl

      @aractrew bro tercihde en fazla 60 70 bin düşecekmiş ben bittim atatürk mat gelmiyor bana

      Yorumla
    • R07Quaresma
      R07Quaresma
      +1 yıl

      Mahvolduk

      Yorumla
    • zehranurtaş
      zehranurtaş
      +1 yıl

      Kendi bölümünü seçersen ek puan gelecek ama iki yıllık

      Yorumla
    • aractrew
      aractrew
      +1 yıl

      @R07Quaresma kalicam zaten

      Yorumla
    • alev9595
      alev9595
      +1 yıl

      bu siralamalar hangisi oluyo

      Yorumla
    • birisi_16
      birisi_16
      +1 yıl

      @R07Quaresma demekki yapan yapmış siralamalar yukselmis ama 60000 bin geriden tercih yapabilirsin bunların arasında sayısal sözel tm çile karışıklık var herkes alanından tercih edeceğinden 60000geriden yapabilirsin tercihini

      Yorumla
    • R07Quaresma
      R07Quaresma
      +1 yıl

      @birisi_16 bro bir şey dicem ben imam hatipdeyim ek puan var bende tyt de bu ek puanı 2 yıllık anestezi vb. Gibi şeylerde kunlanabilirmiyim

      Yorumla
    • zehranurtaş
      zehranurtaş
      +1 yıl

      Hayır kullanamazsn

      Yorumla
    • R07Quaresma
      R07Quaresma
      +1 yıl

      @zehranurtaş e bu ek puan neyin nesi ne işime yarıyacak

      Yorumla
    • zehranurtaş
      zehranurtaş
      +1 yıl

      Ek puan senin iki yıllık kendi bölümünde ise yarayacak sadece puanını yükseltecek başka bir işe yaradığı yok

      Yorumla
  • JoSam
    JoSam Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 46%
    +1 yıl

    Sıralamaları bende merak ediyorum nasıl bakalım genel durum.

    1
    17 Yorumla
    • R07Quaresma
      R07Quaresma
      +1 yıl

      Ya bro birşey soracam geçen sene atıyorum 240 puan alan 250 bimdeydi niye bu sene 240 puan alan 350 binde ne oluyor ya

      Yorumla
    • JoSam
      JoSam
      +1 yıl

      Standart sapma değiştiriyor olayı. Önemli olan puan değil sıralama

      Yorumla
    • R07Quaresma
      R07Quaresma
      +1 yıl

      Onu zaten biliyordum o zaman ben bittim

      Yorumla
    • R07Quaresma
      R07Quaresma
      +1 yıl

      Ben bittim

      Yorumla
    • R07Quaresma
      R07Quaresma
      +1 yıl

      Mahvoldum

      Yorumla
    • JoSam
      JoSam
      +1 yıl

      Sıralamalar geriye gelecek bu sene oynama olacak. Tercih yaparken bir 60 70 bin öncesinden başlat. Mesela 260 bin den başlatabilirsin

      Yorumla
    • R07Quaresma
      R07Quaresma
      +1 yıl

      Ben çok kötüyüm 357 bininci olmuşum

      Yorumla
    • R07Quaresma
      R07Quaresma
      +1 yıl

      İsterse 100 bin oynasın Atatürk üni matematik gelmiyor

      Yorumla
    • JoSam
      JoSam
      +1 yıl

      Matematik mi istiyorsun tam adamına sordun 😁

      Yorumla
    • JoSam
      JoSam
      +1 yıl

      Sende dostum nasıl yaptın bu sıralamayı bir de matematik istiyorsun yahu

      Yorumla
    • R07Quaresma
      R07Quaresma
      +1 yıl

      Sadece matematik yaprım fenden birkaç netim var valla tyt mat ful gerisi yok

      Yorumla
    • R07Quaresma
      R07Quaresma
      +1 yıl

      Ne yapacam ben ya

      Yorumla
    • JoSam
      JoSam
      +1 yıl

      Sıkıntı olmuş gerçekten

      Yorumla
    • JoSam
      JoSam
      +1 yıl

      Atatürk yerine başka yerlere bakıcan mecbur

      Yorumla
    • BuseNaz203
      BuseNaz203
      +1 yıl

      geçen yıl ygs de 280 puan almış biri olarak 350. bininciydim bu yıl 288 puan alıpda nasıl 488. bininci oluyorum ya

      Yorumla
    • JoSam
      JoSam
      +1 yıl

      Standart sapmalar değişkenlik gösteriyor bacım

      Yorumla
    • pimpirimpik
      pimpirimpik
      +1 yıl

      @JoSam sözelde 110k ile türkçe öğretmenliği gelir mi? Kaç binlerden başlayayım tercihe?

      Yorumla
  • zêrvan
    zêrvan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    TM sıralamam 150 binlerde, sözelde ise 2500 civarı. Ne önerirsiniz?

    1
    21 Yorumla
    • Amokachi1903
      Amokachi1903
      +1 yıl

      Bnde sadece tyt yaziyo digerleri bos neden

      Yorumla
    • zêrvan
      zêrvan
      +1 yıl

      Ayt ye girmedin mi? Ya da kaydırma mı yaptın

      Yorumla
    • Amokachi1903
      Amokachi1903
      +1 yıl

      Girmedim. Kaydirma. Derken

      Yorumla
    • alev9595
      alev9595
      +1 yıl

      benimde tyt var bide sozel puanlar

      Yorumla
    • alev9595
      alev9595
      +1 yıl

      girmedysen hesaplanmamstr

      Yorumla
    • KürkMantoluHayri
      KürkMantoluHayri
      +1 yıl

      Karışmış gibi oluyorum ama boş kısımlar, o alanda barajı geçemediğiniz anlamına gelir yerleştirme sırasında.

      Yorumla
    • zêrvan
      zêrvan
      +1 yıl

      Hayri abi :) haklı

      Yorumla
    • Amokachi1903
      Amokachi1903
      +1 yıl

      Tercih yapamaz miym

      Yorumla
    • zêrvan
      zêrvan
      +1 yıl

      Bilmiyorum ki ben yıllardır girmiyorum, sistemi sizler daha iyi bilirsiniz diye düşündüm

      Yorumla
    • KürkMantoluHayri
      KürkMantoluHayri
      +1 yıl

      @Amokachi1903 barajı geçemediğin alanlardan tercih yapamazsın evet :/

      Yorumla
    • Amokachi1903
      Amokachi1903
      +1 yıl

      @KürkMantoluHayri seneye mi kaldi

      Yorumla
    • KürkMantoluHayri
      KürkMantoluHayri
      +1 yıl

      @Amokachi1903 tytden tercih yapabilirsin. İki yıllık bölümler vs. vsr genelde bildiğim kadarıyla

      Yorumla
    • Amokachi1903
      Amokachi1903
      +1 yıl

      @KürkMantoluHayri baraji gecmis miyim

      Yorumla
    • KürkMantoluHayri
      KürkMantoluHayri
      +1 yıl

      @Amokachi1903 sözel, sayısal, eşit ağırlık ve tyt dört farklı bölüm. Sadece tyt yerleştirme bölümünde puan var, diğerlerinde yok diyorsun. O halde sadece tyt’den barajı geçmişsin ve oradaki bölümleri tercih edebilirsin. Yanında puanı yazmayan (uzun çizgili olan boş yerler) bölümler ise barajı geçemediğin bölümler oluyor. Onlardan tercih yapamıyorsun.

      Yorumla
    • Amokachi1903
      Amokachi1903
      +1 yıl

      @KürkMantoluHayri tamam tskler

      Yorumla
    • KürkMantoluHayri
      KürkMantoluHayri
      +1 yıl

      @Amokachi1903 rica ederim, başarılar

      Yorumla
    • Amokachi1903
      Amokachi1903
      +1 yıl

      @KürkMantoluHayri tskler

      Yorumla
    • Amokachi1903
      Amokachi1903
      +1 yıl

      Baraj 150mis yani tercih yapamaz misim

      Yorumla
    • Vazokontrüksyon
      Vazokontrüksyon
      +1 yıl

      Sözelden özel eğitim öğretmenliği yaz bence

      Yorumla
    • Amokachi1903
      Amokachi1903
      +1 yıl

      @Vazokontrüksyon nasıl

      Yorumla
    • Vazokontrüksyon
      Vazokontrüksyon
      +1 yıl

      @Amokachi1903 s3nin için soylememistim

      Yorumla
  • civcivinn
    civcivinn Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    Değilim amg Allah hepisnin belasını versin yaptıkları sinavda aynı kendilerine benziyo s*ktigimin salaklari ağzımıza ettiler be bu nasıl bir şerefsizlik amg Okumayalim diye mi ugrasiyolar anlamadım gitti Öğrenciye kolaylastirmalari gerekirken yaptıklarına bak Yaptığınız sınavı s*kiyim sizi de s*kiyim

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Merhaba, birşey sorabilir miyim. Ben sol taraftaki sayısal sözel ea kısmında barajı gecemedim ama sağ taraftaki tabloda y-tyt kısmında geçmişim. Şimdi bu ne demek oluyor? Birinci sınavda barajı gecememisim ama gene de ikinci girdigimle hesaplanmış halı mi? Önceden 1. De baraj gecilmezse LYS ye girülmüyordu. Şimdi öyle değil mi? 180 barajı yok mu yani

    0
    0 Yorumla
  • cerooossssss
    cerooossssss Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Mühendis olurum diye beklerken çimento bile olamayan arkadaşlara geçmiş olsun

    6
    1 Yorumla
    • blogerx
      blogerx
      +1 yıl

      Teşekkür ederim onlardan birisi de benim 😂

      Yorumla
  • bayansinirli06
    bayansinirli06 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 50%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 373 cevap paylaştı.

    Matematik seviyesi bukadar düşük bir ülke için bu sorular baya zordu. Onca kişinin geleceği ile oynandı o kesim

    0
    0 Yorumla
  • SenKimsinAcabaaağ
    SenKimsinAcabaaağ Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 39%
    +1 yıl

    Gerçekten çok kötü bir sistem berbat bir sistem bu kadar insan üzülüyor ailelerine ne cevap verecekler yazık günah

    0
    0 Yorumla
  • Sera_1905
    Sera_1905 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 60%
    +1 yıl

    gecen yıl gece 12 de acıklasın dıyodum acıklamıyordu ya sistem degişti ama cevremdekılerden bekledıgım sonucu almıslar

    0
    0 Yorumla
  • Hülülühüp
    Hülülühüp Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 62%
    +1 yıl

    İki tane tanıdığım girdi ikisi de batmış 😕 ne kadar zor bile olsa bu kadar düşük olması bana normal gelmedi 😕

    0
    0 Yorumla
  • Plütonik
    Plütonik Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 53%
    +1 yıl

    Memnun değilim ama bu yine de 2 yıllığa gidip hayatımı mahvetmeyeceğim anlamına da gelmesin.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Ya aldigim netler nerde yaziyor tam. olarak anlamadim hic

    1
    3 Yorumla
    • aractrew
      aractrew
      +1 yıl

      Net degil dogru yanlis seklinde sadce

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Peki puanim hangisi

      Yorumla
    • aractrew
      aractrew
      +1 yıl

      Ek puanla beraber olan puan dikkate aliniyor yani yerlestirme puani

      Yorumla
  • canançtnky
    canançtnky Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Doğru düzgün çalışmamıştım. tam beklediğimm puan geldi

    1
    0 Yorumla
  • Müpheem
    Müpheem Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 32%
    +1 yıl

    Sıralamam 143 bin. Sayısal 310, TM 255. Çok da iç açıcı değil malesef😑

    0
    0 Yorumla
  • Cglss
    Cglss Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 71%
    +1 yıl

    O kadar çalıştık. Elimizde çöpe gidem yıllar var.. Allahın cezaları

    0
    0 Yorumla
  • Kafasatürn
    Kafasatürn Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Ne mi oldu tabiki bok oldu şu an uyuyamıyoruz berbat herşey zaten eğitim sistemimiz azda olsa öğrenciyi düşünmüyor öyle takılıp yaşıyoruz

    5
    3 Yorumla
    • peteninejdergası
      peteninejdergası
      +1 yıl

      Aynn sktler devlet kdmn devleti

      Yorumla
    • Kafasatürn
      Kafasatürn
      +1 yıl

      @peteninejdergası kaç aldın

      Yorumla
    • peteninejdergası
      peteninejdergası
      +1 yıl

      Abim 203 bin e girmiş diploma puanı onu 250ye atms

      Yorumla
  • χάσμα
    χάσμα Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 39%
    +1 yıl

    Berbatti e 2 3 aylik çalışmadan da bu beklenirdi 😂

    0
    0 Yorumla
  • kerasuses
    kerasuses Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40
    +1 yıl

    Çoğunlugun memnun olmadığını düşünüyorum, neden yeteri kadar çalışmadıkları sorgulamaları lazim

    1
    0 Yorumla
  • blueveronica
    blueveronica Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26
    +1 yıl

    Bu puanlarla dilenci olunurmu dilencilik atamalı bir meslekmidir geliri nedir?

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    249 puan 584 bin ile neresi olur
    Sadece tyt de 264puan 232bin ek puan lı hali

    1
    0 Yorumla
  • bayanemiramm
    bayanemiramm Takip Et
    Guru Yaş: 26
    +1 yıl

    şu an kendimi atsam mı atmasam mı diye kararsız kaldım desem

    0
    0 Yorumla
  • Önemsiz-biri
    Önemsiz-biri Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    barajı zar zor gectik diyorlar anlamıyorum ya garip geliyor

    0
    0 Yorumla
  • Homesmollsister
    Homesmollsister Takip Et
    Xper 4 Yaş: 39
    +1 yıl

    Çarşamba açıklanacaktı diye biliyorum

    3
    1 Yorumla
    • AgileBoy
      AgileBoy
      +1 yıl

      Rez aynen. Bakmaya çalışıyorum şimdi

      Yorumla
  • entelman
    entelman Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 36%
    +1 yıl

    Hayırlara vesile olsun arkadaşlar

    1
    0 Yorumla
  • maya2395
    maya2395 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 43%
    +1 yıl

    Sonuçlar açıkladı sonuçlar içler acısı

    1
    0 Yorumla
  • Alonemenn
    Alonemenn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 85%
    +1 yıl

    Sabaha anca açılır ösym ana baba günü gibi oldu :D

    1
    0 Yorumla
  • Balkanlı1995
    Balkanlı1995 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 49%
    +1 yıl

    Sistem çökmüştür şimdi 😂

    1
    0 Yorumla
  • Srtmc
    Srtmc Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 35%
    +1 yıl

    Giremiyorum ki sisteme 😂

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bu sistemle bir. yere gelinmez

    8
    0 Yorumla
  • Şeker0ğlan
    Şeker0ğlan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Umrumda değil artık 😊✋

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Saçma bir sistem olmuş yine iyice cılkı çıktı bu sistemin

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Berbat bu sistemle hiçbir yere gelinmez çok kötü

    2
    0 Yorumla
  • yldzxx00
    yldzxx00 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    tyt den 150 aldim tercih yapabilir miyim ama ayt bos bisey yazmiyor

    0
    1 Yorumla
    • Nero_
      Nero_
      +1 yıl

      Tyt den yaparsın

      Yorumla
  • Afroditeylul
    Afroditeylul Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Sayısal da 60 bindeyim puan 388 ve 2. yılım bu sene neresi gelirse artık

    0
    0 Yorumla
  • SempatikYahudi
    SempatikYahudi Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Haham olacam en son bu nasıl puan yahu.

    1
    0 Yorumla
  • Newcastle_gökhn
    Newcastle_gökhn Takip Et
    Xper 4 Yaş: 45
    +1 yıl

    Anasini si*** sonuclarin

    11
    0 Yorumla
  • PoseidonunZeusu
    PoseidonunZeusu Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Hayırlı uğurlu olsun herkese.

    1
    0 Yorumla
  • unknown115
    unknown115 Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl

    88.50 net
    Sağlık düşünüyorum bakalim

    1
    14 Yorumla
    • BuseNaz203
      BuseNaz203

      hemşirelikmi dahamı yüksek

      Yorumla
    • unknown115
      unknown115
      +1 yıl

      Eczacilik

      Yorumla
    • BuseNaz203
      BuseNaz203

      İnşallah gelir birşey sorcam 45 net yapmışım tyt de 290 puan var ama sıralama 480 bin 2 yıllık sağlık gelirmi

      Yorumla
    • BuseNaz203
      BuseNaz203

      geçen yıl 260 puanla kapatmış ama sıralama 395 binmiş

      Yorumla
    • unknown115
      unknown115
      +1 yıl

      Gelebilir ama doğu illeri

      Yorumla
    • Dmlblt35
      Dmlblt35
      +1 yıl

      Özel yazcaksan direk gelir. Onun dışında biraz karışık tamamen tercih yapan kişi ve puanlara bağlı. Ama tahminimce geçen yıldan yüksek olmucak. Busenaz ne okumayı düşünüyorsun?

      Yorumla
    • Dmlblt35
      Dmlblt35
      +1 yıl

      Bu arada çok iyi yapmissin tebrik ederim 😇

      Yorumla
    • unknown115
      unknown115
      +1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
    • BuseNaz203
      BuseNaz203
      +1 yıl

      2 yıllık sağlık yazcam geçen yıl 260-290 arası almış

      Yorumla
    • BuseNaz203
      BuseNaz203
      +1 yıl

      ama şöyle bir olay var geçen yıl 280 puan almış biri 250 bindeymiş bu yıl 288 puan alıp 480. bininci oldum

      Yorumla
    • BuseNaz203
      BuseNaz203
      +1 yıl

      tonguç akademi twit atmış sıralamaların düşük gelmeseninin sebebi tek puan türü olması diye

      Yorumla
    • Dmlblt35
      Dmlblt35
      +1 yıl

      Hadi insallah. Sadece şundan sordum. Sağlık yazıp garanti bakmak mi amacın. Sevdiğin için mi? Sağlığın her bölümü aynı değil. Yazıp okursun ama devlet 1 kisi alır. Emeğine yaxik

      Yorumla
    • BuseNaz203
      BuseNaz203
      +1 yıl

      @Dmlblt35 onları tek tek inceledim benim maile sağlık memuru kpss puanlarını tek tek inceledim atama sayılarını ezberledim tek sıkıntım sıralamalar neden bu kadar değişik

      Yorumla
    • Dmlblt35
      Dmlblt35
      +1 yıl

      Tek puan derken. Sayısal sözel ayrımı olmadan olduğu için mi? Herkes kendi kulvarinda değil ozmn. Yani öyle ya da böyle tek puan türü hiç bir işimize yaramıyor. Herkes puana göre yazcak.

      Yorumla
  • AtınıArayanKovboy
    AtınıArayanKovboy Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 54%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 342 cevap paylaştı.

    Uykumu çaldılar ne oldu

    1
    0 Yorumla
  • bunalımkişisiyim
    bunalımkişisiyim Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27
    +1 yıl

    Bir kez daha osym ye küfürlerimi sunuyorum

    5
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Mezuna kaldık

    9
    0 Yorumla
  • nonno
    nonno Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Yarın saat 5 te açıklanıyor

    2
    3 Yorumla
    • medicena
      medicena
      +1 yıl

      Açıklamdı

      Yorumla
    • AgileBoy
      AgileBoy
      +1 yıl

      @nono bende öyle biliyordum ama site kitlenmis. Ya koca devlet bir server almıyor ya.

      Yorumla
    • aractrew
      aractrew
      +1 yıl

      @AgileBoy yok aciliyo

      Yorumla
  • sam900123
    sam900123 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 49%
    +1 yıl

    puan nerede yazıyor onu bulamadım ki

    0
    0 Yorumla
  • cnrche
    cnrche Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 46%
    +1 yıl

    Umarım herkes dilediği sonuçları almıştır..

    0
    0 Yorumla
  • Ozgurgamer
    Ozgurgamer Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 59%
    +1 yıl

    310 puan 245bin sıralama Sözel. EA 600bin

    0
    0 Yorumla
  • yellowpan
    yellowpan Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 32%
    +1 yıl

    Çok erken açıkladılar ya sjjdjs

    0
    0 Yorumla
  • peteninejdergası
    peteninejdergası Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl

    Eğiti mi skti devlet tm ne kaldırdı oc lar

    4
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kaldik 4. Yila

    9
    0 Yorumla
  • R07Quaresma
    R07Quaresma Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25 , eic 50%
    +1 yıl

    Yedim

    1
    16 Yorumla
    • R07Quaresma
      R07Quaresma
      +1 yıl

      Ya uyanık olan varsa bana yazsın birşey soracam ya özeli açtım

      Yorumla
    • Minicebra
      Minicebra
      +1 yıl

      Evet?

      Yorumla
    • R07Quaresma
      R07Quaresma
      +1 yıl

      @Minicebra aldım ben cevabımı sağol

      Yorumla
    • Minicebra
      Minicebra
      +1 yıl

      Peki

      Yorumla
    • R07Quaresma
      R07Quaresma
      +1 yıl

      @Minicebra sen kaç bine girdin

      Yorumla
    • Minicebra
      Minicebra
      +1 yıl

      Ts-7 bin
      Tm-86 bin sen?

      Yorumla
    • R07Quaresma
      R07Quaresma
      +1 yıl

      @Minicebra mahvoldum boşver

      Yorumla
    • Minicebra
      Minicebra
      +1 yıl

      Söylesene. Ne istiyorsun mesela

      Yorumla
    • R07Quaresma
      R07Quaresma
      +1 yıl

      @Minicebra ya açıkcası mat bölümü okumak isterdimde kazanamıyom ya

      Yorumla
    • R07Quaresma
      R07Quaresma
      +1 yıl

      350 bininci ne ya

      Yorumla
    • Minicebra
      Minicebra
      +1 yıl

      Mezuna kal bence. ama önümüzden çok kişi çwkilecek bence ve kontenjanlar açılacak okullardan. hayırlısı

      Yorumla
    • R07Quaresma
      R07Quaresma
      +1 yıl

      @Minicebra seneye kalamıyom nedenlerim var

      Yorumla
    • Minicebra
      Minicebra
      +1 yıl

      Ne olacak ya

      Yorumla
    • R07Quaresma
      R07Quaresma
      +1 yıl

      @Minicebra elimdeki ile yetinecem

      Yorumla
    • R07Quaresma
      R07Quaresma
      +1 yıl

      Ya ne hayallerim vardı hepsi yandı

      Yorumla
    • Minicebra
      Minicebra
      +1 yıl

      Hayrlısı olur inşallah

      Yorumla
  • mrtcont
    mrtcont Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26
    +1 yıl

    değilim

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Sıralama durumlarını merak ediyorum sadece

    1
    0 Yorumla
  • suitistanbul
    suitistanbul Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Çevremde kimle konuştuysam sonuçtan memnun değil.

    0
    0 Yorumla
  • kkendibilirr
    kkendibilirr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Ben memnunum ailem degil

    1
    0 Yorumla
  • üfüttürücü
    üfüttürücü Takip Et
    Yoda Yaş: 50
    +1 yıl

    Memnun olan da var olmayan da

    1
    0 Yorumla
  • melisss24
    melisss24 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    77k okul öncesi gelir mi?

    0
    0 Yorumla
  • ArrSııL
    ArrSııL Takip Et
    Guru Yaş: 47
    +1 yıl

    Herkese hayırlı olsun

    0
    0 Yorumla
  • Asksakiziiii
    Asksakiziiii Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    Sınava gireli seneler oldu

    0
    0 Yorumla
  • Ortasındasav
    Ortasındasav Takip Et
    Guru Yaş: 28
    +1 yıl

    Ek puan neden bende yazmıyor?

    0
    8 Yorumla
    • zêrvan
      zêrvan
      +1 yıl

      Nasıl ek puan, diploma notu eklenmiş hali mi

      Yorumla
    • Ortasındasav
      Ortasındasav
      +1 yıl

      @zêrvan hayır. Başarı ek puanı mı ne

      Yorumla
    • zêrvan
      zêrvan
      +1 yıl

      Hayır ya diplomalı hali ile ham hali ayrı halde yazılmış. Ve benim diploma eklendikten sonra 1000 kişi geriye düşmüş

      Yorumla
    • Minicebra
      Minicebra
      +1 yıl

      @zêrvan ek puan imamhatip mezunlarınd yzıyor.
      Yerleştirme puanı önemliolan. Pardon sıralaması önemli

      Yorumla
    • zêrvan
      zêrvan
      +1 yıl

      İmam hatip mezunu değilim. Düz lise benim.

      Yorumla
    • Minicebra
      Minicebra
      +1 yıl

      @zêrvan bende yazmıyo. bir imamhatipli arkadaşımda yazıyor ama zaten yerleştirme önemli

      Yorumla
    • zêrvan
      zêrvan
      +1 yıl

      Evet hatta yerleştirme sıralaması önemli

      Yorumla
    • Minicebra
      Minicebra
      +1 yıl

      @zêrvan aynen

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bu kadar kotu beklemiyordum

    2
    0 Yorumla
  • birazormanbirazdeniz
    birazormanbirazdeniz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Girilmiyor ki

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (19)
Devamını Gör(64)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > 2018 YKS sonuçları açıklandı! Sonuçlardan memnun musunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

2023 YKS sonuçları açıklandı! Aldığınız sonuçtan memnun musunuz? 14 cevap verildi
YKS sonuçları açıklandı. Sonuçlardan memnun musunuz? 14 cevap verildi
2021 YKS Sonuçları açıklandı. Tercih sonuçlarından memnun musunuz? 20 cevap verildi
YKS sonucu 2018'den sonra ilk kez söylenen tarihte açıklanacak heyecanınız arttı mı? 6 cevap verildi
YKS 2021 sonuçları açıklandı! Sonuçlarınız nasıl? 22 cevap verildi
2021 YKS sonuçları açıklandı. Sonuçlar istediğiniz gibi mi? 34 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşure sever misiniz, aşurede olmazsa olmaz malzemeniz nedir?
  • İlişkilerde yaş farkı önemli midir sizce ne kadar olmalı?
  • Sizin için en iyi mutluluk tatlısı hangisi, pastane usulü mi ev yapımı mı?
  • Gideni gitmeye mecbur bırakana ne demeli?
  • Kimler öğlen kahvesi içti?
  • Belgesel izlemeyi seviyor musunuz?
  • Ötenazi hakkında düşünceniz nedir, sizce hayatımızı keyfimize göre sonlandırmak doğru mu?
  • Çevrendeki herkes seni gerçekten tanıyor mu?
  • Bir mucize olsa ne dilerdin?
  • GTA6 oynayabilmek için PlayStation5 mi almalıyım yoksa seneye bekleyip bilgisayardan mı almalıyım?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨