
Yks: Üniversite giriş sınavı

Meslek lisesi mezunuyum ve sınava çalışmaya çalıştım ancak hiç bir b. k anlamadım ve 139 almışım. Zaten 2 yıllık okuma hakkımızıda kaldırdılar haram olsun. Matematik biyoloji fizik filan hiç görmedim o yüzden çalışsam bile anlamıyordum.
Evet aciklandi da ya sormak istedigim birkacsey var musait olan mesaj veya yorum yapabilir mi
@aractrew aynı durumdayız barajı zar zor gecmisim seneye kalcaktım zaten önemsemedim
@butterflyda yok benim o kadar dusuk degil ama bende bu sinavi ciddiye almadim benim yapacagim puan ve siralama onlar degil yani
Hayır değilim. Çünkü liseler de eğitimi verilen müfredat ile alakası olmayan soru tipleri vardı. He belkı fen liseleri ayak uydurmuş olabilir bu sisteme ama Türkiye de sadece sayısal zekaya sahip öğrenci yok
Butun yil calistim emegimin icine sictilar yayinda yapimda emegi gecenlerin hepsini Allaha havale ediyorum bu kadar hakla nasil ve nerede yatacaklar cok merak ediyorum
Cevap
33Cevap
ya bu ortaogretm basari puani ne ise yariyacak o puani baz alipmi tercih yapcam
@aractrew Ya bro birşey soracam geçen sene atıyorum 240 puan alan 250 bimdeydi niye bu sene 240 puan alan 350 binde ne oluyor ya bana bunu açıklarmısın
@aractrew bro tercihde en fazla 60 70 bin düşecekmiş ben bittim atatürk mat gelmiyor bana
Mahvolduk
Kendi bölümünü seçersen ek puan gelecek ama iki yıllık
@birisi_16 bro bir şey dicem ben imam hatipdeyim ek puan var bende tyt de bu ek puanı 2 yıllık anestezi vb. Gibi şeylerde kunlanabilirmiyim
Hayır kullanamazsn
@zehranurtaş e bu ek puan neyin nesi ne işime yarıyacak
Ek puan senin iki yıllık kendi bölümünde ise yarayacak sadece puanını yükseltecek başka bir işe yaradığı yok
Sıralamaları bende merak ediyorum nasıl bakalım genel durum.
Ya bro birşey soracam geçen sene atıyorum 240 puan alan 250 bimdeydi niye bu sene 240 puan alan 350 binde ne oluyor ya
Onu zaten biliyordum o zaman ben bittim
Ben bittim
Mahvoldum
Ben çok kötüyüm 357 bininci olmuşum
İsterse 100 bin oynasın Atatürk üni matematik gelmiyor
Sadece matematik yaprım fenden birkaç netim var valla tyt mat ful gerisi yok
Ne yapacam ben ya
geçen yıl ygs de 280 puan almış biri olarak 350. bininciydim bu yıl 288 puan alıpda nasıl 488. bininci oluyorum ya
TM sıralamam 150 binlerde, sözelde ise 2500 civarı. Ne önerirsiniz?
Bnde sadece tyt yaziyo digerleri bos neden
Girmedim. Kaydirma. Derken
Karışmış gibi oluyorum ama boş kısımlar, o alanda barajı geçemediğiniz anlamına gelir yerleştirme sırasında.
Tercih yapamaz miym
@Amokachi1903 barajı geçemediğin alanlardan tercih yapamazsın evet :/
@KürkMantoluHayri seneye mi kaldi
@Amokachi1903 tytden tercih yapabilirsin. İki yıllık bölümler vs. vsr genelde bildiğim kadarıyla
@KürkMantoluHayri baraji gecmis miyim
@Amokachi1903 sözel, sayısal, eşit ağırlık ve tyt dört farklı bölüm. Sadece tyt yerleştirme bölümünde puan var, diğerlerinde yok diyorsun. O halde sadece tyt’den barajı geçmişsin ve oradaki bölümleri tercih edebilirsin. Yanında puanı yazmayan (uzun çizgili olan boş yerler) bölümler ise barajı geçemediğin bölümler oluyor. Onlardan tercih yapamıyorsun.
@KürkMantoluHayri tamam tskler
@Amokachi1903 rica ederim, başarılar
@KürkMantoluHayri tskler
Baraj 150mis yani tercih yapamaz misim
Sözelden özel eğitim öğretmenliği yaz bence
@Vazokontrüksyon nasıl
@Amokachi1903 s3nin için soylememistim
Değilim amg Allah hepisnin belasını versin yaptıkları sinavda aynı kendilerine benziyo s*ktigimin salaklari ağzımıza ettiler be bu nasıl bir şerefsizlik amg Okumayalim diye mi ugrasiyolar anlamadım gitti Öğrenciye kolaylastirmalari gerekirken yaptıklarına bak Yaptığınız sınavı s*kiyim sizi de s*kiyim
Merhaba, birşey sorabilir miyim. Ben sol taraftaki sayısal sözel ea kısmında barajı gecemedim ama sağ taraftaki tabloda y-tyt kısmında geçmişim. Şimdi bu ne demek oluyor? Birinci sınavda barajı gecememisim ama gene de ikinci girdigimle hesaplanmış halı mi? Önceden 1. De baraj gecilmezse LYS ye girülmüyordu. Şimdi öyle değil mi? 180 barajı yok mu yani
Mühendis olurum diye beklerken çimento bile olamayan arkadaşlara geçmiş olsun
Matematik seviyesi bukadar düşük bir ülke için bu sorular baya zordu. Onca kişinin geleceği ile oynandı o kesim
Gerçekten çok kötü bir sistem berbat bir sistem bu kadar insan üzülüyor ailelerine ne cevap verecekler yazık günah
gecen yıl gece 12 de acıklasın dıyodum acıklamıyordu ya sistem degişti ama cevremdekılerden bekledıgım sonucu almıslar
İki tane tanıdığım girdi ikisi de batmış 😕 ne kadar zor bile olsa bu kadar düşük olması bana normal gelmedi 😕
Memnun değilim ama bu yine de 2 yıllığa gidip hayatımı mahvetmeyeceğim anlamına da gelmesin.
Ya aldigim netler nerde yaziyor tam. olarak anlamadim hic
Peki puanim hangisi
Doğru düzgün çalışmamıştım. tam beklediğimm puan geldi
Sıralamam 143 bin. Sayısal 310, TM 255. Çok da iç açıcı değil malesef😑
O kadar çalıştık. Elimizde çöpe gidem yıllar var.. Allahın cezaları
Ne mi oldu tabiki bok oldu şu an uyuyamıyoruz berbat herşey zaten eğitim sistemimiz azda olsa öğrenciyi düşünmüyor öyle takılıp yaşıyoruz
Aynn sktler devlet kdmn devleti
@peteninejdergası kaç aldın
Abim 203 bin e girmiş diploma puanı onu 250ye atms
Berbatti e 2 3 aylik çalışmadan da bu beklenirdi 😂
Çoğunlugun memnun olmadığını düşünüyorum, neden yeteri kadar çalışmadıkları sorgulamaları lazim
Bu puanlarla dilenci olunurmu dilencilik atamalı bir meslekmidir geliri nedir?
249 puan 584 bin ile neresi olur
Sadece tyt de 264puan 232bin ek puan lı hali
şu an kendimi atsam mı atmasam mı diye kararsız kaldım desem
barajı zar zor gectik diyorlar anlamıyorum ya garip geliyor
Çarşamba açıklanacaktı diye biliyorum
Hayırlara vesile olsun arkadaşlar
Sonuçlar açıkladı sonuçlar içler acısı
Sabaha anca açılır ösym ana baba günü gibi oldu :D
Sistem çökmüştür şimdi 😂
Giremiyorum ki sisteme 😂
Bu sistemle bir. yere gelinmez
Umrumda değil artık 😊✋
Saçma bir sistem olmuş yine iyice cılkı çıktı bu sistemin
Berbat bu sistemle hiçbir yere gelinmez çok kötü
tyt den 150 aldim tercih yapabilir miyim ama ayt bos bisey yazmiyor
Sayısal da 60 bindeyim puan 388 ve 2. yılım bu sene neresi gelirse artık
Haham olacam en son bu nasıl puan yahu.
Anasini si*** sonuclarin
Hayırlı uğurlu olsun herkese.
88.50 net
Sağlık düşünüyorum bakalim
hemşirelikmi dahamı yüksek
Eczacilik
İnşallah gelir birşey sorcam 45 net yapmışım tyt de 290 puan var ama sıralama 480 bin 2 yıllık sağlık gelirmi
geçen yıl 260 puanla kapatmış ama sıralama 395 binmiş
Gelebilir ama doğu illeri
Teşekkür ederim
2 yıllık sağlık yazcam geçen yıl 260-290 arası almış
ama şöyle bir olay var geçen yıl 280 puan almış biri 250 bindeymiş bu yıl 288 puan alıp 480. bininci oldum
tonguç akademi twit atmış sıralamaların düşük gelmeseninin sebebi tek puan türü olması diye
Uykumu çaldılar ne oldu
Bir kez daha osym ye küfürlerimi sunuyorum
Mezuna kaldık
Yarın saat 5 te açıklanıyor
puan nerede yazıyor onu bulamadım ki
Umarım herkes dilediği sonuçları almıştır..
310 puan 245bin sıralama Sözel. EA 600bin
Çok erken açıkladılar ya sjjdjs
Eğiti mi skti devlet tm ne kaldırdı oc lar
Kaldik 4. Yila
Yedim
Ya uyanık olan varsa bana yazsın birşey soracam ya özeli açtım
@Minicebra aldım ben cevabımı sağol
@Minicebra sen kaç bine girdin
@Minicebra mahvoldum boşver
@Minicebra ya açıkcası mat bölümü okumak isterdimde kazanamıyom ya
350 bininci ne ya
@Minicebra seneye kalamıyom nedenlerim var
@Minicebra elimdeki ile yetinecem
Ya ne hayallerim vardı hepsi yandı
değilim
Sıralama durumlarını merak ediyorum sadece
Çevremde kimle konuştuysam sonuçtan memnun değil.
Ben memnunum ailem degil
Memnun olan da var olmayan da
77k okul öncesi gelir mi?
Herkese hayırlı olsun
Sınava gireli seneler oldu
Ek puan neden bende yazmıyor?
@zêrvan hayır. Başarı ek puanı mı ne
Bu kadar kotu beklemiyordum
Girilmiyor ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar