Tüm öğrencilerimize geçmiş olsun diliyorum. Herkesin hakkında en hayırlısı olsun. Başarılı olanlar yeni bir heyecan içine girecek, onlara bu yolda şimdiden kolaylıklar diliyoruz. Bu sene olmayanlarda üzülmesinler, bu bir sıralama sonuçta bu sene daha çok çalışıp bu işi bitirsinler inşallah. Her ne kadar doğru bulmasakta bu sistemi elimizde işleyen tek sistem bu , o yüzden bu şartları en iyi şekilde değerlendirmeye çalışın. Hepinize geçmiş olsun diliyorum. 2021 YKS sonuç açıklama sistemi linki
2021 YKS Sonuçları açıklandı. Tercih sonuçlarından memnun musunuz?
400 bim sıralama kafam karıştı özür dilerim bazen böyle olabiliyor orman ve orman urunleri bölümün adı küçük bi ilçe de okul çoğu kişi torpil olduğunu düşünüyor ki buna bende dahilim çünkü ataması olacak bi bölüm ve tel seferde 5 bin atama yapan bölüm
25 kişi almış o üniversitede hepsi de senden daha iyi puan ve sıralamayla yazmış olabilir o bölümü öyle düşün, peki aynı bölümü başka yerde yazmadınız mı gelmedimi hiç bi yer?
@kullanımda4 ah benim yaralı ceylanım garibanın yüzü gülermu bea. d 2 yıllık önlisans yapıp astsubaylık için zorlicam kanka malum devir zor ülke desen bitik ekonomi olarak senin gene 4 yılık yazma şansın var
@kullanımda4 valla ben şu an ölsem gözüm arkada Kalmaz o hale gelmişim sen düşün bukadar sene Akıl sağlığımı koruduğuma göre piskolojim baya dayanıklı onu fark ettim 5 kilo vermek stresten ☹️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Kesin gelir dediğim yer bile gelmemiş puan ve sıralama tutuyordu üstelik birinci sıradaydı cidden anlamıyorum neye gore yapıyorlar
Hayırlısı böyledir belkide. Pes etmek yok devam...
Senden daha iyi puana ve sıralamaya sahip birileri onu ilk sıraya yazdıysa kazanmış olabilirler
400 bin kişi yazmış o bile kazanamamış aynı bölümü benim de 900 bin ve 1 buçuk milyonun üstü bölümün sıralaması
400 bin puanlı kişi*
400 bin puanlı yoktur 400 puanlı vardır, ayrıca o kişi belki 1. Sıraya yazmamıştır olamaz mı? Hangi bölüm acaba söyler misiniz?
400 bim sıralama kafam karıştı özür dilerim bazen böyle olabiliyor orman ve orman urunleri bölümün adı küçük bi ilçe de okul çoğu kişi torpil olduğunu düşünüyor ki buna bende dahilim çünkü ataması olacak bi bölüm ve tel seferde 5 bin atama yapan bölüm
hangi üniversiteyi yazdınız peki
Çömü
puanınız kaçtı peki
237ydi
25 kişi almış o üniversitede hepsi de senden daha iyi puan ve sıralamayla yazmış olabilir o bölümü öyle düşün, peki aynı bölümü başka yerde yazmadınız mı gelmedimi hiç bi yer?
Yok sadece bi yer yazdım istediğim bi bölüm değildi açıkçası fakat sonra sonra baya içime sinmişti hayırlısı buymuş diyorum
tek 1 bölüm ve tek 1 üniversite yazarak neden riske girdiniz ki? sonuçta 30 tane yer seçebilme hakkınız var illaki bu bölüm çıkardı bir yerde
24 tercih hakkı var sadece orman için o üniversiteyi yazdım onun haricinde 7 tercihim daha vardı
bi dahaki seneye iyi çalış ozaman :)
Seneye kalmak istemiyorum ya sınav stresi çok kötü bi durum
ek tercihleri bekle en azından bir bölüm okumuş olursun
Allah nasip ederse üniversite sınavına girmeme 5 dönemim kaldı. 😀 O zaman cevap veririm.
Atatürk üni veteriner bilmem bişey ikinci üniversitem
Bölümden memnunum ama şehir daha iyi olabilirdi ya hayırlısı artık
Yani sanırım bende tam emin değilim ama ailem memnun en azindan
Bu beni üzer işte. Hangi bölüm?
Moleküler biyoloji ve genetik istediğim bölüm ama şehir sanki biraz sıkıntı gibi ama yatay geçiş yapmak için elimden geleni yapacağım
Masallah masallah. Bölümün çok güzel. Umarım dünyaya faydalı bir insan olursun.
Evet memnunum istediğim üniversite çıktı
Başarılarının devamını diliyorum. Yeni serüveninde bol şanslar.
Çok teşekkür ederim
Değilim yerleşememişim😅
Hayırlısı olsun. Tekrar devam. Napıyoruz daha çok gayret ediyoruz.
Doğru evet🙃
Umarım herkese istediği yer gelmiştir
140 puanla tercih bekleyen ben 😂😂
Bende 177 ayt puanimla ayni senin durumundayim kafayi yicem
@kullanımda4 ah benim yaralı ceylanım garibanın yüzü gülermu bea. d 2 yıllık önlisans yapıp astsubaylık için zorlicam kanka malum devir zor ülke desen bitik ekonomi olarak senin gene 4 yılık yazma şansın var
Varda delirmek uzereyim kontejan ya kalmazsa diye dusunmekten kendimi bitirdim 5 kilo vermisim bu kdr da olmaz ya
@kullanımda4 valla ben şu an ölsem gözüm arkada
Kalmaz o hale gelmişim sen düşün bukadar sene
Akıl sağlığımı koruduğuma göre piskolojim baya dayanıklı onu fark ettim 5 kilo vermek stresten ☹️
Memnunum asla gelmez dediğim yer geldi
Sıkıntı yok.
Hayırlı olsun o zaman
Hayır
Sağlık olsun hemşo. Nev'i alırız sana hayatın kurtulur ya :D
Ha yıırrr
Hayır hiç değilim
Almanya'ya gidiyorum
değilim
Sağlık olsun. Tekrar girersiniz.
Sehiri begenmedim
Evet memnunum
Almanyada olan mee
Memnun değl mecburum
Evet bazı mecburiyetler var. Gelen yerden mi memnun değilsin.
Evet