2 yıllık bölüm okuyup işsiz kalır mıyım?

herkes sağlık oku diyor halkla iliskiler düsünüyordum da 1. tercih de sağlık yönetimi. tyt puanım 290 küsür 2 yıllık sağlık bölümlerinden hangisini yazabilirim issiz kalmıyacağım veya yükselte bileciğim lütfenn yardim askolar
2 yıllık bölüm okuyup işsiz kalır mıyım?
Cevapla