Tıbbi dökümantasyon ve sekreterlik mi yoksa büro yönetimi ve yönetici asistanlığı mı?

hangisi daha iyi, sağlıkta her zaman önde midir, maaş atama olarak? yardımcı olur musunuz lütfen

Tıbbi dökümantasyon ve sekreterlik mi yoksa büro yönetimi ve yönetici asistanlığı mı?
Cevapla