hangisi daha iyi, sağlıkta her zaman önde midir, maaş atama olarak? yardımcı olur musunuz lütfen
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
hangisi daha iyi, sağlıkta her zaman önde midir, maaş atama olarak? yardımcı olur musunuz lütfen

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Büro yönetimi Okuyan arkadaşım vardı bitirdi mezun oldu şimdi getir de paketi kurye. Maaşı güzel ama yiruxuy🙂
kpss girecegim ama :D yüksek alırım o sıkıntı degil, maaş ve olanaklar önemli
Bence iş olanağı çok zayıf
ölcem kararsızlıktan
Dur sakin ol
Tıbbi dökümantasyon daha iyi atanma konusunda maaşta farketmez ama dönerden dolayı az fazla alırsın.
Tbbi dökumatasyona verdim bnde tercihimi sağlık sektörü önü daha açık gibi
iyi üni geliyo büroda, ama karar veremedim halada tercih yapmadım cok kotu hissediyorum ya
şu an napiyosun?
Buro yonetimi cok boş tibbi dokümantasyon en iyisi
neden boş?
Bosuna okumus olursun bi geleceği yok arastir bence
bana tam tersi söylendi, su an önü açıkmış ve yüksek alınca atıyomus
Tibbi dökümashyon digeri çöp
kamuda atanırsan çöp değil amaa
O piti piti yap
allahım ya
Fikir veriyorum burada🥺
Buro
neden