Ders çalışmadığım için sınavda orta bi sıralama yaptım ailem çok kızıyor, sizce bu sene bi yere yerleşeyim mi?

Evde mi kalayım yoksa yurtta mı kalayım, yoksa seneye tekrar mı hazırlanayım
Ders çalışmadığım için sınavda orta bi sıralama yaptım ailem çok kızıyor, sizce bu sene bi yere yerleşeyim mi?
Cevapla