3 saatlik uykuyla gitmeyeyim dedim normalde devamsızlık yapmazdım
Çok sıkıldım 2 gündür tatildi evde olduğum zamanlar hep yatıyorum yapmak istediğim çok şey var ama yapamıyorum
Ne yapmalıyım nasıl çıkıcam bu durumdan
3 saatlik uykuyla gitmeyeyim dedim normalde devamsızlık yapmazdım
Çok sıkıldım 2 gündür tatildi evde olduğum zamanlar hep yatıyorum yapmak istediğim çok şey var ama yapamıyorum
Ne yapmalıyım nasıl çıkıcam bu durumdan
Sendeki durum dönemseldir tabiki ailevi sıkıntılar olsun finansal problemler olsun bunu tetikliyor ama öyle bir zamandayızki halkın yüzde 90 ı aynı problemle yüzleşiyor ve tutunmaya çalışıyor bir şekilde...
Beni etkileyen şey aslında varlık içinde yokluk olması. Ailenin durumu olmasa kendimi öyle avuturum ya da yine çalışayım derim çabam olur bir adım atarım ilerlemeye çalışırım en azından. Ama şu an elim kolum bağlı ve yapabileceğim hiçbir şey yok bu durum beni mahvediyor
O zaman psikolojiktir buda dönemsel olarak her insanın yaşayabileceği bir durum... düşünceler olsun gördüklerin olsun yaşamak isteyip yaşayamadıkların olsun bunlar seni ister istemez stres altına sokar ve zamanla bu büyür ve çoğalır... sen şu anda kendini salmaya başlamışsın ne olursa olsun modundasın ama içindeki gürültü susmuyor.. düşünüyorsun sürekli...
Evet öyle maalesef
Tam olarak yerine oturamayan taşlar var sendeki durum bu... sonuçta varlık var o zaman maddi sıkıntı yaşamıyorsunuz ama o varlık seninle bütünleşmiyor... derslerin vermiş olduğu stres belkide arkadaşlarla olan yakınlık problemi ya da sevgili olayı bunlar muhtemel sendeki durum değişikliğini ortaya çıkaran şeyler..
Arkadaşım yok zaten benim okulum değişti bi de o çok takılıyodu aklıma. Ben kendimi idare ettiremiyorum aç durduğum günler bile vardı sırf bu yüzden görüşlerde bir arkadaşa anlatmıştım istersen bakabilirisn
Cevap
5Cevap
Çok zor bir durum Ya gerçekten üzücü konuşalım mı biraz
Konuşsam da değişmiyor ki yoruldum
Paran yoksa biraz evde takıl. Bilirim öğrenciyken farkirliği
Varlık içinde yokluk.. paran olmadığı için okula gitmez misin bunu bile engellermiş
Maalesef öyle güzelim ama her zor şey sonsuza kadar sürmez. Hava soğuk gir yorgan altına takıl bugün gitme okula
Evet bezmiş görünüyorsun
Sorun ne
Ben takmıyorum diyorum ama sanırım beni etkiliyor. Ailem dolayısıyla okulum değişti ve bu beni üzdü gerçekten. 1.5 ay önce annem parmağımı kırdı onunla hiç anlaşamıyoruz zaten. O zamanlardan beri yemek yemiyorum evde. Yaptığım yemeklerden yemeye hakkın yok yediklerin de haram olsun dedi. Durumları gayet iyi ama harçlık almıyorum gibi şu an 2-3 haftadır. Alsam da haftalık 50₺Veriyorlardı. Çalışmama da izin vermediler yazın. Annem çalışıp ne yapacaksın istediklerini mi alacaksın diyor. Oysa ekstra harcama yapan biri değilim ne istiyorsam ben de bilmiyorum artık. Akrabamdan burs geliyor o parayı okul ücretim için biriktiriyorlar. Özel okuldayım durumları olmasa yok derim çalışayım derim ama yok. Okulda yine yemek yemeyeyim tamam ama akşam evde napıcam. Bi de Ocak kirlenir diye yemek yapmama da izin vermez ama dinlemiyorum artık aç mı kalayım. Kyk burs başvurusunda bulunurken babama bi şey sordum konuştuk. Sonra sen neden burs alacaksın ki dedi bana. Bilmiyorum işte böyle şeyler. Bugün 4te uyudum uykum da gelmemişti ama zor uyandım sabah iyi hissetmiyodım şimdi gitmiyorum okula
🥺teşekkür ederim
dersine git akasatma
Normalde devamsızlık yapan biri değilim hoca bile bilir bu durumu
Evet bunun da farkındayım
Öyle yapmam gerek artık
Teşekkür ederim
Ne kadar lazım
Ben ekstra harcama yapan biri değilim yazın 1-2 ay çalışmış olsam bir dönem götürürdü beni
Şu an ne kadar lazım
haftalık 150 yetiyor anca kısıtlayarak üretmesini sağlıyorum bi şekilde bilmiyorum belki çoktur ama günlük yemek 50₺Okulda. Dışarda okulda yemiyorum zaten
Yardım ederim istersen
Yaz bna
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?