YKS sonucum yüzünden evden atıldım, anneannemde kalıyorum. Babam beni eve almayacakmış, ne yapacağım?

Babamla tüm sene ders çalışma mevzusu yüzünden kavga ettik. Tamam, öyle inek gibi çalışmadım, hatta çok daha fazla çalışmam gerekirdi ama babamın iddia ettiği gibi tüm seneyi kitabın kapağını kaldırmadan geçirmiş değilim. Yığılma yüzünden sıralamam çok kötü geldi. Hak ettiğim kesinlikle bu değildi. Gelin görün ki bunu babama anlatamıyorum. İşten eve geldiğinde ben o saatlerde genellikle telefonla falan uğraştığım için beni öyle görünce hiç çalışmadığıma inandı ve inanılmaz derecede sabit fikirli bir insandır, kafasındakinin aksini ona düşündürtemezsiniz. Sıralamam yüzünden çok kötü kavga ettik. Beni evden attı. Anneanneme sığındım. Annem kesinlikle babamı yumuşatamıyormuş. Anneannem arayıp konuştu, o da fayda etmedi. Daha ne kadar sürecek bu böyle bilmiyorum. Ne yapmam lazım?

YKS sonucum yüzünden evden atıldım, anneannemde kalıyorum. Babam beni eve almayacakmış, ne yapacağım?
Cevapla