Tm'de 150 bine girdiğim için kendimi boş hissediyorum oysa çok akıllı biri olduğum söylenirdi?

İnanın o hukuk barajı 190 bin ya hani o hiç kolay aşılmıyor 150 bini mezun senemde yaptım Yks sisteminde baya zor yapılıyor. Ama üniversiteye yurda bi geldim ki hukuk tıp kazanan sayısalda 5 bine giren kişiler benden daha Zeki değil. Düşünsenize onların sıralaması 5 bin benimki 150 bin.
Güncellemeler
+1 yıl
Kendimi bari bununla ispatlasaydım ya…O sınavda ilk 10 binde olsam herkes bana daha çok saygı duyardı. Bölümümden memnunum ama İstanbul üniversitesinde okumak koçta Boğaziçi’nde okumak vardı bu bölümü o zmaan akara altım bana şimdiki kadar saygısız olmazdı.
Tm'de 150 bine girdiğim için kendimi boş hissediyorum oysa çok akıllı biri olduğum söylenirdi?
Cevapla