Bu süreçte psikolojinizi nasıl iyi tutuyorsunuz?

Sanki istediğim bölümü kazanamazsam ölecekmişim gibi düşünüyorum ama içten içe öyle olmayacağını da biliyorum.. Geçen sene hiç çalışmamıştım aytem bile hesaplanmamıştı. Aynısı bu sene de olursa diye kendimi yiyorum nasıl anamın babamın yüzüne bakarım diye..😔 sosyal bilgiler gelmezse edebiyatı yazıcam dünyamın sonu olur mu ://
Bu süreçte psikolojinizi nasıl iyi tutuyorsunuz?
Cevapla