Merhabalar Aşçılık/Gastronomi okuyarak yurtdışında iş bulmak?

Merhabalar Aşçılık okumak istiyorum eğer yapabilirsem dgs'yle Gastronomi geçiş yapcam
ama yurtdışında çalışmak istiyorum bunun yolları nelerdir, detaylı anlatabilirmisiniz, ingilizcem var, dil okulları gibi şeyleri araştırıyorum avustralyada çalışmak mantıklı geldı yardımcı olursanız sevinirim.
Merhabalar Aşçılık/Gastronomi okuyarak yurtdışında iş bulmak?
Cevapla