Üniversitede 4 yıllık gastronomi okursam yurt dışında çalışabilir miyim?

Türkiye'den gitmek istiyorum ekonomi çok kötü, ülkede Türk'ten çok mülteci var neredeyse sokağa çıkamıyorum acaba mülteciler bana saldırır mı ya da taciz tecavüz edilir miyim diye sürekli korkuyorum ve daha binlerce sebep. Ben lisede meslek lisesi yiyecek içecek hizmetleri bölümünde okudum ve üniversite olarak da gastronomi bölümüne gideceğim. İngilizcem çok iyi ve her geçen gün daha da iyileştiriyorum. Ve birazda Rusça biliyorum. Bu bölümü bitirdikten sonra Amerika'da aşçılık yapabilir miyim? Amerika'ya gitme şansım var mı?
Üniversitede 4 yıllık gastronomi okursam yurt dışında çalışabilir miyim?
Cevapla