21 yaşındayım, üniversite sınavına hazırlanırken işe girmeli miyim yoksa sadece sınava mı çalışmalıyım?

arkadaşlar seneye girmeyi düşünüyorum bu sene az bir zaman kaldı sizce bir işe girip hazırlanmam mı daha mantıklı olur sadece sınava hazırlanmak mı
Çalışıp hazırlan
Sadece sınava çalış
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
21 yaşındayım, üniversite sınavına hazırlanırken işe girmeli miyim yoksa sadece sınava mı çalışmalıyım?
Cevapla