21 yaşında üniversite sınavına hazırlanmakla yanlış mı yapıyorum?

Seneye universite sinavina giricem. Ve eğer başarabilirsem 22 yaşında üniversiteye başlamış olucam. Okumayi gerçekten cok istiyorum çünkü. Fakat çevremdeki cogu kisi artik universite olayini birakmami ve bir işe girmemi soyluyor. Ama ben gerçekten sevdigim işi yapmak istiyorum. Misal benden 2 yaş kücuk kuzenim , mezuna kaldi , bu sene 2. Ykssine girdi. Ve neresi olursa gidicem daha mezuna kalamam diyor. Ben boyle yapip sonrasinda pişmanlik duymak istemiyorum. Ama dedigim gibi bu sirada cevre faktoru giriyor araya. Sizce yanliş mi yapıyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
Liseden mezun oldum olali universire sinavina hiç calismadim. Daha dogrusu calisamadim. Elimde olmayan sebeplerden ötürü öyle bir pozisyonum olmadi maalesef
21 yaşında üniversite sınavına hazırlanmakla yanlış mı yapıyorum?
Cevapla