24 yaşındayım tekrar üniversite sınavına hazırlanmak için geç mi kaldım?

24 yaşındayım ilahiyat kazanmıştım 2yil once yapamadım tekrar sınava girmek istiyorum ama ailemden çekiniyorum benim için artık geçmi sizce gastronomi okumak istiyorum ama ailem biraz sıkı o yüzden aşçılık okuyacağım açıktan artık yavaş yavaş bana inandiktan sonra 4 yıllığa tamamlamayı hedefliyorum ama yinede nasıl olur mantıklı mı bilemiyorum

24 yaşındayım tekrar üniversite sınavına hazırlanmak için geç mi kaldım?
Cevapla