22 yaşındayım, yeniden üniversitesi sınavına girsem her şeye çok mu geç kalırım?

Üniversite 1. sinfim ve istemediğim bir bölüm ve okuldayım. Seneye yks ye hazırlanmak istiyorum. Üniversiteye geç başladım, hedeflediğim okuldan dolayı. Seneye 22 yaşında olacağım sizce çok mu geç olacak? İstemediğim bölümde okumaya devam mı edeyim yoksa bölümü istemeye mi çalışayım? (Bolum ve okulumu söylemeyeceğim.)
22 yaşındayım, yeniden üniversitesi sınavına girsem her şeye çok mu geç kalırım?
Cevapla