22 yaşındayım 2 yıllık üniversite bitirdim, yeniden sınava gireceğim. Başka bir bölüm için geç mi kaldım sizce?

Okurken çalışmayı düşünüyorum ayrıca etrafımdakiler okuma ne gerek var diyolar ne yapmalıyım sizce

22 yaşındayım 2 yıllık üniversite bitirdim, yeniden sınava gireceğim. Başka bir bölüm için geç mi kaldım sizce?
Cevapla