18 yaşındayım maalesef bu sene üniversite sınavında düşük puan aldım. İki sene sonra yeniden girmek istiyorum, geç kalmış olur muyum?

Sınavı kazanamamış olmam benim hatam o yüzden kendime kızıyorum istemediğim 2 yıllık bir bölüm okuyorum. şu an okul kaydımı silsem bir senem boşa gidecek o yüzden Bölümü bitirip Dgs ile 4 yıla mi tamamlamak daha mantıklı Yksye girip 4 yıllık kazanmak mantıklı olur?

18 yaşındayım maalesef bu sene üniversite sınavında düşük puan aldım. İki sene sonra yeniden girmek istiyorum, geç kalmış olur muyum?
Cevapla