Türkiye'de dünyaya gelen bir bebeğe Gazze isminin verilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Türkiye’de dünyaya gelen bir kız çocuğuna ailesi “Gazze” ismini verdi. İsmin tamamen insani bir anlam taşıdığını belirtildi. https://twitter.com/gokten_seyda/status/1938995313378734427?ref_src=twsrc%5Etfw Haber
Sevgilimin boyu çokmu kısa?
Öncelikle sizden dürüst olmanızı istiyeceğim sevgilimşn boyu 1.70 ben 1.73üm yanımda kısa kalıyor sizce boyu diğer erkeklere göre kısamı değerlendirirseniz sevinirim olaya dış görünüş olarak bakın
Arkadaşlar ben çalışmak istemiyorum, cidden ne hevesim var ne halim. Günün 9-10-12 saati çalışılır mı?
Nasıl baş ediyorsunuz, ben düşününce çıldıracağım geliyor. En az eforla nasıl geçinirim gerçekten fikir verin ağlamak istiyorum
Hangi vitaminlerin eksikliği hafıza ve odak problemlerine yol açar?
Lütfen bilgisi olanlar bir cevap verebilir mi? Allah rızası için...
Benim evlenmemi kıskanıyorlar neden?
Arkadaşlar kısa şekilde bahsetmek istiyorum size de çünkü ben artık işin içinden çıkamıyorum ve kuruntu yapıyorum sürekli 23 yaşındayım uzun yıllar dır beraber olduğum bir sevgilim var ve iş yerinde ki çalıştığım ortam...
Arkadaşlar Cafe kısıtlama?
Sevgilinizi cafeye gitmesini kısıtlar mısınız? Küçük bir şehirde yaşıyorum ve bu şehirdeki cafeler hemen hemen hepsi ortam yeri olmuş erkek arkadaşımın gitmemesini söyleyince bazen kavga ediyoruz sizce peki?
Annem haklı mı cidden?
Çok kıskanç erkekler varya karısının yanında erkek sinek gorse cildiranlar neyse annem bu konuda şunu diyor " yav geçsinler kıskanç erkek ayaklarını , hanımını kadınını o kadar kıskanıyorsa çalıştırmıycak o zaman , kızım...
Siz küçükken seni babama söyleceğim diyor muydunuz?
Ben hiçbir zaman öyle bir şey demedi çünkü hepsini ben dövüyordum😅
Deccâl icinizden biri olabilir?
Deccalin isminin Alik-ân olacağı Söyleniyor ( bu bilgiyi ilk kez duymuş olabilirsiniz ama Kur-an'ın mealini okursanız bulabilirsiniz)
Hayatımda hic bara gitmedim nasıl oluyor?
garson mu geliyor bide mesela bud içmek istiyorum ne dicem bud bardakta falan mı
Yalnızlık sizce de özel mi?
Tek başıma yaptığım her şey aşırı keyifli dert yok tasa yok ama şu lanet olası duygular yüzünden birilerine takılmak zorunda kalmak çok üzücü kendimi yemeğe çıkardım sonra kahve içmeye
Benden nasıl bir eş olur?
Hadi hodri meydan kendine güvenen gelsin. Chatgpt'ye soruyoruz: "Benden nasıl bir eş olur 250 karakter ile kısaca bahsedebilir misin?" Sonuçları buraya yazıyoruz. Kendine güvenenlerin cevaplarını bekliyorum....
Bir diyete başlamadan önce diyetisyene mi danışırsınız yoksa kafanıza göre mi yaparsınız?
Ben bir diyete başlamadan önce mutlaka diyetisyene danışırım gerekirse sağlık kontrolü bile yaptırırım #MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Diyet #Diyetisyen #DiyeteBaşlamak
Flortum canım mı ya siz napardiniz?
Biriyle flortleşıyoruz manit gibide olduk yan yana ıken felan cok iyi ama wp de kısa kısa yazıyor cozemedim normalde iyi anlaşıuoruz eglenıyorumda ama kısa yazıyor hep ne yapardınız siz?
İnatçılığınız hangi seviyede?
Zaten yapmamama rağmen biri ✨yapma✨ derse sırf inadımdan ve gıcıklıktan yaparım ahahsj https://www.youtube.com/embed/-ngJGMUiHN0
Antidepresan kiloları bıraktıkça gider mi ilacı?
Biliyor musunuz bu konuda fikriniz var mı
40 yaş ve üstü tetyzelerin kıskanç bakışları ne zaman son bulacak?
Açık giyinen , sigara içen, genç ve güzel kadinları Okadar kiskaniyorlarki garibanlar kenardan köşeden kızgın kızgın izliyorlar bizi😂
Karşı cinste hangi özellik varsa onu begenirsin hoş bulursun?
Hadi söyleyin.. ben ağırbaşlı erkek çekiciliği der susarım🤐 begendiğiniz birinde sizi etkileyen özellikler nelerdir?
Köye gittiğim zaman sıkıntı sebebim?
Lütfen görmezden gelmeyin yazın kaynanamla alt üst oruruyoruz sehirdeyim tabi hafta sonu gidiyoruz köye 1 oda yaptı eşim sadece 2 gün kalıyorum köyde kaynanamın evi pis berbat hijyensiz görümcem gelip temizliyor bazen ben...
Hayatın anlamı yok? Her şeyi gördüm aneroksiya olup ölmeyi düşünüyorum?
Hayatın anlamı yok? Her şeyi gördüm aneroksiya olup ölmeyi düşünüyorum?
Kimlerle tatile geçirmek isterdin?
Ben tatile çıkmayı özledim.. Etiketlere gelsin❣️ #denizkumgüneş 🏖
İşveren Askerden Dönen İşçiyi İse Almak Zorunda mıdır?
Ben 4 sene bı fabrikada çalıştım askerlik nedeniyle işten ayrıldım askerden döndüğümde form doldurmama rağmen personel alımı olduğuna rağmen kasıtlı olarak ise alınmadım bunun için onlara dava açtım sizce kazanır miyim...
Keyifler nasıl bakalım dedim ee nasıl mış?
Şu saatleri seviyorum güneş kayıplarda aynı biz gibi
Swuid game 456nın yerinde Türk erkeği olsaydı?
Bana ne lan bu bebekten ben mi zktim bu karıyı kime versiyse o sahip çıksın 222 nin picine derdi
Poyrazın personellerini gören var mı?
burada beni izliyorlarda ayrıca poyrazın personelleri burdaysanız Poyraza ulaştırın beni
Squid Game 3. sezon?
Arkadaşlar 8 yaşındaki kardeşim çok izlemek istiyor 3. Sezonu. İçinde 1 sezondaki gibi se** ve o patronların yanındaki gibi çıplak figürler var mı ACİLLL
Kızlar sever mi?
Mert adamları tercih etmediğiniz sürece kullanılmaya mecbursunuz. Boşa ağlamayın
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer