Flörtüm günaydın mesajını 4'te attı diye ayrıldım sizce haklı mıyım?

yani hiçbir sebep söylemeden 4'te yazdı işi vs olabilir anlayışlı karşılarım ama hiçbir açıklama dahi yapmadı ben de konuşmak istemiyorum dedim

Flörtüm günaydın mesajını 4'te attı diye ayrıldım sizce haklı mıyım?
Cevapla