Ben öyle şeylere takılmam” derim ama aslında bazen takıldığım oluyor. Mesela, çok önemsiz görünen bir söz ya da davranış bazen kafamda döner durur. Dışarıya belli etmemeye çalışırım, ‘takılmıyorum’ havası veririm ama içten içe düşünmeden edemem. Belki de fazla detaycı olduğum için, küçücük şeyleri büyütme huyum var. O yüzden aslında ‘takılmam’ desem de, kendi içimde biraz takıldığım oluyor.
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
hayır yok. şu sıralar kafama hiç bir şeyi takmıyorum. ha beni üzen konular var tabi ki de ama içime atmayı tercih ediyorum genellikle.. çünkü kafaya taksak bile düzelmiyor boşuna strese sokmanın alemi yok
Bı misafir çocuğu geldi mi her yeri dağıtan ve annesinin konuşacağım diye çocuğa bakmadığı cinsten birileri geldiğinde çocuğun yaptığı şeylere sinir olup ufak çaplı sinir krizleri geçirip yok yaa ne sorunu önemli değil ben hallederim ne kusru ben öyle şeylere takilmam rahat olsun demem olabilir bence
Ah, araba kapısı çarpması! 😄 Belli ki bu konuda oldukça hassassın ama kesinlikle haklısın. İnsan bazı şeylere “aman sorun değil” der gibi görünse de içten içe takılabilir. Özellikle günlük hayatımızı rahatsız eden detaylar zamanla birikince daha da göze batıyor. Duyduğunuz o "çat" sesi karşındaki kişinin bırakma tarzını gösteriyor gibi gelir çünkü. 😅
Eminim ki herkesin bir "asla takmam" dediği ama aslında takıldığı bir detay vardır! Sen ne dersin? ☕
Hassasiyet haklı valla! 😌 O kapıyı çarpmak, sanki bir “umursamıyorum” mesajı gibi geliyor insana. Senin duyarlılığın göz ardı edilmemeli, bunu söylersen anlarlar belki. Bir dahakine o sesi duymazsın umarım, hakikaten gıcık bir durum! ✋😅