Çok yalnızım. Normal mi bu?
Her şey para değilmiş anladım. Düzenli bi işim var. Param var hayatta yapılabilecek herşeyi yaptım. Tek eksik bi eş. Evlenmek aile kurmak istiyorum. Hiç hayatımda kimse olmadı. Olmayacak gibi de geliyor. Bi allahın kulu...
Kahve bağımlısıyım, bunun önüne geçmek mümkün mü?
10 bardak kahve içmeden duramıyorum:/napabilirim?
Geçmişte konuştuklarım oldu, görücü usülü evlenebilir miyim?
Merhaba, arkadaşlar! Benim daha önce konustuklarim oldu yani bizzat kendim tanıştığım kişiler oldu ama biri aldattı, diğeri de ciddi düşünmedi. Sonra dedim ki zaten bu şekilde konuşmam uygun değildi, pişman oldum ve hiç...
Bugüne hangi şarkıyla başladınız?
https://www.youtube.com/embed/XL1O8QBAG2M Evet yokmu güne bu şarkıyla başlayan 😊
Beyler sorum sizlere olsun?
Bir kızın hangi davranışları erkeği kendine çeker? Lütfen mantıklı cevaplar verin. Teşekkürler 😊
Arkadaşlar evlenelim demiyor sma çocuk istiyor?
Neden anlamıyorum ama birkaç defa evlilik hakkında me düşünüyorsun dedi
Aldatıldığında intikamı en iyi kadınmı alır yoksa erkekmi?
Kadın yaralamak isterse , ıskalamaz.. @. @
Yer 6 'yi biliyormusunuz?
Korku videoları çekiyor paranormal olaylar yüzleşme gibi onu bilen izleyen var mı?,
Engelli kadınlar, ilişkiye girerken bir şey hissediyor musunuz?
Selamlar engelli bir kadınım hiç ilişkiye girmedim ama merak ediyorum acaba ilişkiye girsem bir şey hisseder miyim diye aranızda engelli kadın ve ilişkiye girmiş olan varsa ilişkiye girdiğinizde acaba bir şey hissettiniz...
Metroya otobüse aşı zorunluluğu geldi mi?
Şehir içi toplu taşımada aşı zorunluğu var mı
Takıldığın bir adamı başka kızlarla takıldığını görünce kıskanmak normal mi?
Ama snde baya kişiyle takılıyorsun sonuçta..
Sevgilinizin maddi durumu birden çöküşe geçti?
Görüşecek maddi durumu yok bir seferlik siz karşılar mısınız?
Hırsızlık yaptim pişmanım?
Bugün Gratiste bir tane tirnak bakim yağına bakıyordum. O sira da telefonum çaldı ve çantamdan çıkarırken dalgınlıkla atmışım içine. İnanın hiç farkında değilim. Görevli geldi bir süre sonra elinizdeki yagi nereye...
Sevgilim bana aşık mı?
sevgilimle daha 2 aydır falan birlikteyiz başlarda hiç bana şuanki olduğu kadar düşkün değildi ve sevgisini de çok dile getirmezdi. Şimdi sürekli sevdiğini söylüyor sürekli özlüyor ve sürekli arıyor aradığında da...
Ben den 3 yaş büyük kıza aşık oldum?
Arkadaşlar ben bi kıza aşık oldum benden 3 yaş büyük 6 ay oldu annesi yaşım küçük diye beni sevmiyor ailesi izn vermiyor oda beni seviyor napmam lazım?
Aşık olan erkek neden itiraf etmez?
Aşık olup bunu belli edip ama itiraf etmeyen erkek ne yapmak istiyor sizce?
Üniforma sevdasından nasıl kurtulunur?
Üniformaya müthiş zaafım var artık polisler askerler yakalasın beni sürekli onları göreyim diye ya bir gün suç işliycem ya da tam tersi en üst rütbeleri olucam nasıl vazgeçilir bundan?
Almanya'ya 1 hafta izne gitmek istiyorum bütçem ne kadar olmalı?
Almanya'da çokta lüks takılmıcam takılamamda zaten malum ekonomi berbat sadece oteliydi ıvır zıvırı kaç euro gerekli orada 1 hafta gezip tozmam için
Bir insan günde minimum kaç sayfa kitap okumalı?
Kitap okur musunuz? Sizce kitap okumak neyi ifade eder? Eğer okuyansanız size katkılarından bahsedebilir misiniz? Okumayı sevmeyenlerimiz de vardır aramızda peki siz neden okumuyorsunuz?
Eşime çok aşığım. Sizce benden sıkılır mı?
Arkadaşlar eşime çok aşığım dört yıllık evliyiz hâlâ eve geleceği zaman çok heyecanlanıyorum kapıyı açınca uzun uzun sarılıyorum öpüyorum gece o uyuyana kadar uyuyormuş gibi yapıyorum sonra kalkıp izliyorum sırf bu yüzden...
Android telefon almayı düşünüyorum. Hangi marka almalıyım sizce?
Apple önermeyin. Android kullanmak istiyorum. Casper da önermeyin.
Ailemle hiç anlaşamıyoruz ve sevgilimi istemiyorlar ben de iletişimi kestim haksız mıyım?
Annemler hiç sana göre değil, bizim aileye göre değiş diye onunla evlenmemi isteyorlar. Ben de resti çektim özellikle abimi sildim hayatımdan. Halbuki ben o "bizim aile" dedikleri kalıba uygum değilim. Onlarla düşünce...
Erkekleri tipe göre yargılamak doğru mu?
Dört dörtlük birini aramakla hata mı yapıyorum sizce tipe göre yargılamadan tanımaya çalışmalı miyim insanları?
Emekli olana kadar çalışır mısınız?
Az önce bir iş için e devlet e girmiş bulundum çalışma hayatım diye yeni bir uygulama sunulmuş 62 yaşında emeklilik gösteriyor.. :D. O yaşa kadar çalışacağımı düşünmüyorum... Zaten asgari yatırdığım primden gelen emekli...
1 aylık evli genç kız intihar etti ve yapmacık yorumlar?
TikTok'da dolanırken karşıma bir Video çıktı profillerine girdim (Kader_Umutt) ve yorumlardan öğrendim ki henüz 1 aylık evlilermiş ve Kız 3 gün önce kendini asarak intihar etmiş herkes doğal olarak sebebini merak ediyor...
Bu dünyaya çocuk getirmeyi düşünüyor musunuz?
Bir ruhun daha bedende acı çekmesini istemiyorum. Ekonomi berbat, çocuğu sadece bakıp büyütmekle bitmez, onu kedi köpekte yapıyor. Çocuk doğurmamak için evlenmeyi de düşünmüyorum. Bir düzine doğursak da yalnız dünyadan...
Bu içimdeki sıkıntı ne olacak? Düşünmekten kafayı yiyecem?
Yaşım 24 girecek hayatıma birini almakta korkuyorum. Okul desen ailem tarafından zorla çıkarıldım ortaokulda. Ailem çok baskıcı, Abimin yanında yaşıyoruz annemle, babam da öldü.
Erkekler hangi kızlardan hoşlanır?
Bu Allah’ın odunu erkekler tam olarak hangi tür kızlardan hoşlanır yardımcı olur musunuz İyi ve güzel olduğuma inanıyorum daha ne eksik onu bilmiyorum 🤷♀️
Yurtdışına para göndermenin en kolay yolu nedir?
Birine para göndermem lazım Çinde… Nasıl gönderebilirim?
Birisi var ve sürekli hayatıma girip çıkıyor Acaba Kaderimdeki kişi mi ya da değil mi anlayamadım?
2018 yılında c2 denilen uygulama da bir kızla tanıştım kız çok tatlı ben onunla ciddi düşünüyordum, ve sonra 3 ay boyunca konuşmaya devam ettik araya zaman girdi epeyce ve sonra yine konuşmaya karar verdik ve Mayıs gibi...
Milyarlarca ölen insan nerde?
Şu an yaşayan milyarlarca ölen nereye gidecek? Allah çok acımasız. Hayat film sahnesi gibi rolü biten çıkıyor.
Insulin direnci en fazla kaça kadar çıkabilir?
insulin direnci en fazla kaça kadar yükselir, bunun bir sınırı var mı, 2.5 dan üstü insulin direnci demek onu biliyorum, mesela 15- 20 olanlar falan var mıdır?
Haydi bakalım en sevdiğiniz türkü nedir?
Yoruma herkes bir türkü bıraksın benden sarı gelin💛
Neden sohbet edemiyorsunuz, konu neden hep sekse geliyor?
siz erkekler neden normal sohbet den bi habersiniz gercekten merak ediyorum kimseyle iki sohbet muhabbet etmeyelim mi yani insanlara mesaj atarken ne soylesem hem yalan olmaz hemde konu seks e gelmez diye dusunmekden...
Kaybetme korkusuu?
Sevgilimle benim ailevi sebeplerimden dolayi mecburi bi ayrilik yasamistik şu an barışma yolunda ilerliyoruz arkadas grubumuz var wp de özeldende konusuyoruz vs vs ama ben ona biraz kaybetme korkusu yasatip cepte...
Bir erkek neden böyle dengesiz davranır?
İlgilenmiyorum diyen erkek neden hastaydin sen neyin var diye yazar ki merak eder?
İyide bana neden bunu anlatıyor?
Arkadaşlar merhaba, uzun süreli bir ilişkim var ve hatta artık nişan yapmayı düşünüyoruz aileleri tamıştırdık. Ama erkek arkadaşım turistik bir yerde garsonluk yapıyor. Ben sevmiyorum çok cıvık bir ortam. Kendisi de...
Anal seks kazası yaşanız, ne tepki verirdiniz?
Kizin yerinde ben olsam, anal yapmayi seven. okuna da katlansin derdim. Sevgilinizle anal seks yaparken, penisinize diski bulassa ne tepki verirdiniz?
Akran zorbalığını yaşayanlar…?
Arkadaşlar aslında amacım bir sorudan ziyade farkındalık oluşturmak ; lütfen bir ebeveyn olduğunuzda çocuklarınızla diğer çocukların da bir kalbi olduğunu üzülebileceğini onlara anlatın. Okul hayatımda Türkay adlı bir...
Vajinamda birtakım sorunlar var, doktora gitmeye utanıyorum. Ne yapacağım?
Aile hekimine gidebilir anca. Kadın doğum olsa utanmam da aile hekiminden nedense çekiniyorum. Çok fazla canım yanıyor. Gidince ne dicem nasıl konusucam aşırı strese girmiş durumdayım?
Zeki kadının, zeki olduğunun en önemli göstergesi nedir?
Birçok zeka türü var onu biliyorum genel olarak diyorum aslında. Bence zeki kadın, Yaşantısında verdiği kararlardır. Zeki insanın yanlışı tecrübe etmesine gerek yoktur. Zekasıyla olayların sonuçlarını kestirebilir...
Benimki pc ile alakalı?
Amd r7 240 2gb , gt 1030 2gb mı yoksa gt 730 4gb 128 bit. Hangi ekran kartı daha iyi yardım edebilirmisiniz. Benim işlemci intel pentium e6500
Kafeye gittiğiniz eşinizle/sevgilinizle karşı karşıya mı oturursunuz yoksa yan yana mı?
Geceniz güzel olsun 🦋 Kafede “elalemin içinde rahat edemem karşı karşıya otururum” diyenlerden misin veya “alırım kollarımın altına/girerim kollarının altına sevdiğimin banane elalemden” diyenlerden mi? 😌
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer