Onu çok arzuluyorum ama kullanılmak istemiyorum, sizce ne yapmalıyım?

Arkadaşlar ikimizde birbirimizi çok arzuluyoruz ama sevişip geçmek istemiyorum. Ona da söyledim biraz beraber etkinlikler yapmaya başladık ama bu beni elde tutmak içinmiş geliyor. Sizce ne yapmalıyım? Ne düşünüyordur? Erkek bakış açısına ihtiyacım var.
Onu çok arzuluyorum ama kullanılmak istemiyorum, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla