Bu instagram falan kapatılır mı?
Keşke kapatılsa sevgilimde kız eklemese hep ilişkiler zarar görüyor
Erkek arkadaşım tartışmada babamla ilgili travmamı yüzüme vurdu, bunu affedip ilişkiye devam etmeli miyim?
Neredeyse bir buçuk yıl olacak. İkimizde birbirimizi gerçekten seviyoruz bunu biliyorum bunu davranışlarıyla da hep gösterdi. Başım ağrısa yüz ifademden anlıyor. Söylediğim şeyleri asla unutmaz. Bunu görebiliyorum. Ama...
Genital bölge kararması?
Kızlar düğünüme 4-5 ay kaldı ve genıtal bölgem kapkara napıcam onerebılcegınız krem vs var mı
Sevgiliniz için gece kulübü kapatmak romantik jest mi toksik kıskançlık mı?
Herkese selam, uzun süredir görüşüne gittiğim bir müvekkil ile sevgili olduk. Korumacı birisi. Kızlarla haftasonu akşam clube gideceğimi söyledim. Haftasonu mekana gittik mekanı kapatmış🫣 Ben eridim bu davranışa tabi...
Yetti artık bu sevgili olay ne yapacaz?
😑 ya bi kayboluyor bi geliyor bi yarı yolda bırakıyolar yokmu şöyle aslan gibi gel konuşlım anlaşırsak sevgili olak sonra evlenek yok aga yok İlgi sevgi zaman herşeyi veriyorum 😑 var mı?
Hangi dilleri öğreniyorsunuz?
İngilizce dışında tabii ki. Artık onu bilmek şart oldu. Daha başka neler öğreniyorsunuz?
Kızlar neden saçma sapan tiplere kendini heba ediyor?
Denk geliyorum Instagram da ne kadar işe yaramaz hirbo varsa veriyorlar oyuncağı ediyorlar kendini bare biraz vizyonunuz olsun ya gelecekte kendinizi hiç mi düşünmüyorsunuz abi siz? Mesela geçen Instagram da bir kız iki...
Kadınlar serseri keko erkekleri neden seviyor?
Kadınlar serseri keko erkek istiyor, erkekler efendi kadın istiyor
Astrolojiye inanmam da saçma geliyor hem kızlar Bi bakın?
Olgun bir insanın saçmalığı çok sevmem sadece sevgilime karşı belirli yerlerde çocuklaşırım ki buda normal artık kendisi de yok zaten bu mevzuları bıraktım neyse iş yerindeki ablalar sürekli tam evlenilecek kişisin...
Yaşınıza göre kafa yapınız daha olgun mu yoksa hala çocuksu mu 😊?
Yaşınıza göre kafa yapınız olgun mu?
Unutamıyorum :( ?
1 bucuk sene önce bir ilişkim oldu 6 ay sorunsuz geçti sonrasında hep ayrıl barış ayrıl barış erkek aslan burcu ben oğlak burcuyum aşırı toksik bir ilişkimiz vardı ama onu hala çok seviyorum aylarca ayrı kaldık 1 buçuk ay...
Aşk için şehir değiştirecek kadar fedakarlık yapacak yürek var mı sizde?
Bu yaştan sonra sanırım şehir değiştiremem biri için.
35 yaşındayım ama göz altı kırışıklıklarım 50 yaş gibi, ne yapabilirim?
Gözlerimin altı çok kötü duruyor. Botoks falan da olmuyor sanki oraya.
Bu aralar sürekli dinlediğiniz şarkı nedir?
The Cranberries=I Just Shot John Lennon💥
Kızlar arasında seküler muhafazakar rekabeti gerçekten var mı sizce 🧐?
varsa bence çok yanlış ya birlik olmalıyız
Şarjının yüzdesi kac?
Şarjının doluluk oranını yaz ayni olanlarla uyuyana kadar sohbet... yapalım hadi.
Genetik göz altı morlukları için gerçekten işe yarayan krem veya serum var mı?
Aslında biraz genetik ama bakımla en azından tonu açılır umuduyla önerilerinizi bekliyorum.
Kendinden 10 yaş ve küçük kızla çıkan erkeklerin ilişkisi gerçekten yürüyor mu?
Benim çevremde sadece bir kişinin ilişkisi yürüyüp evlendi. Gerisinin hep bir şekilde koptu. O yüzden yüzde bir ihtimal bence.
Ergenlik çağı çocuk neden yanlış bir davranışı olmamasına rağmen ailesinden birşeyler saklar?
Ben evliyim 41 yaşındayım kızım 18 yaşında onaylamayacağım bir davranışı yok buna rağmen hep bizden birşeyler saklıyor neden söylemiyorsun deyince önemli bir şey değil ki diyor ona her konuda benimle konuşabileceğini...
Şimdi bu adam haksız mı?
50 yaşlarında bi abimiz var 24 sene süren bi evlilik hayatı olmuş şu an boşanmış ve adam diyor ki evlenceğime hayatıma kadın alcağıma o parayla besi hayvanı alıp çiftlik kursaydım şu an refah seviyesi olarak uçuyordum ama...
Zor bir gün geçirirken çevrendekiler dışarıdan bir gözle izlese nasıl bir insan görürlerdi?
Yürüdüğü yere bak ya Deli, m@nyak 😍🥰😁 https://youtu.be/UYjuzPRl9R0?si=t707rfeBQHrDDqKc
Osmanlıyı reddeden kişi sizce gerçekten Türk sayılır mı?
Osmanlı bu toprakları masa başında değil, savaşarak ve bedel ödeyerek aldı binlerce insan bu ülke için hayatını kaybetti ve şehit verdi 13 14 18 19 yaşındaki askerler savaşti birde "şehit" kavramı İslami bir kavram...
Kız gibi davranamıyorum günah mıdır acaba?
Sonradan oluşan bir şey olmadı küçüklüğümden beridir böyle anneme ne saçımı yaptirmisim ne elbise giymek istemişim zaten ergenlik döneminde sadece eşofman tişört giyiyordum kıyafetin yanı sıra kızlarla hiç anlasamiyorum...
Kilo almadım, güzelliğimin hacmi genişledi dimi?
Öyle değil mi yani sizce de? Ben kilo almadım, kilo bana geldi 🤷♀️
Eşimle yaş farkı açılınca ben yaşlı, o genç kalınca ne hissediyorsunuz?
Eşimden 8 yaş büyüğüm. Evlendiğimiz zaman o 20 bense 28 dim. Sırıtmıyordu çünkü ben de gençtim zaten. Ama şimdi ben 39 o ise 31. Artık maalesef çok belli. Kendimi kötü hissediyorum. Bir de sarışın olduğum için daha da çöktüm
Elon Musk: Tıp okumayın 3 yıl sonra robot doktorlar olacak sözü hakkında neler düşünüyorsunuz?
ABD'li milyarder Elon Musk katıldığı bir programda gençlerin tıp eğitimi almaması gerektiğini söyledi. Musk, Tesla'nın Optimus insansı robotunun sadece 3 yıl içinde dünyanın en iyi insan cerrahlarından daha iyi olacağını...
Gerçek aşk emek ister mi, emek vermeden aşk gerçekten yaşanır mı 🧐?
11 Ocak 2026 Pazar 23.23
KScanlar hangi yabancı dilleri biliyor, en çok hangi dil çıkacak 😊?
iyi geceler k-s halkı kimler hangi dilleri biliyor? Bakalım en çok hangi dil çıkacak sanırım ingilizce
Sezaryen doğumdan 1 yıl sonra göbek nasil?
Sezeryan sonrası halim nasil cokmu kötu duruyor? Eski kiloma 10 kilom fazlalığım kaldı eskiden spor geçmişligim var
Kendi ışığına güvenen başkasının parlamasından rahatsız olmaz sözüne katılıyor musunuz?
Allah herkesin kalbine göre versin🤲🤲
Kullandığınız telefon casus yazılım programı var mı herşeyi takip edebilen?
Merhaba! arkadaslar bana casus yazılım programı gerekiyor baska bir telefonu takip etmek için konusmaları falan biliyormusunuz acaba
Bir çok hatun neden evlenemiyor?
Şimdi diyecekler ki biz zaten istemiyoruz, evlenmek zorunda mıyız vs vs kolpa 🤣😹
Nasıl öz güvenli olabilirim?
Ben aşırı öz güvensiz biriyim. Normalde soğuk bir kişiliğim var ama toplum içinde eleştirilirim diye tebessüm etmek zorunda kalıyorum, ses tonumu inceltiyorum, bakışlarımı yumuşatıyorum... Bazen de karşımdakine ayıp...
Aşık olmak mı daha zor yoksa yıllar geçse de aşık kalmak mı 😶🌫️?
Birine aşık olmak bazen bir anda olurken, aynı duyguyu zaman içinde korumak çok daha fazla emek istiyor gibi geliyor. Sizce zor olan hangisi: aşık olmak mı, yoksa bunca değişime rağmen aşık kalabilmek mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer