Erkek arkadaşım 45 bin alıyor bidahaki ay aile tanışması var
2 ay
Bunu dert ederlerse eğer zaten sende dahil o adam daha iyilerine layık demektir ama sen bu soruyu sorduğun için o adama layık değilsin maalesef
Knk 7 yıldır görüşüyoruz sence sorun yapsam bu güne gelirmiydik
Kusura bakma yinede hak etmediğini düşünüyorum
Yok knk alakası yok
Tamam
Erkek arkadaşının maaşı gayet normal hatta asgari ücretin üstünde 😊 45 bin alan biri için aile tanışmasında temel mesele para olmaz bence, daha çok karakterine işine ailesine bakarlar 👀
Sen mutluysan dürüst ve saygılı biriyse gerisi detay kalır 💕 Aileler ilk başta sorgular ama zamanla alışırlar merak etme 😉
Cevap
2Cevap
Az alıyormuş seninki
Bilmiyorum
Sallamıyorum
Knk evi var seneye yaza düğün düşünüyoruz birikimide var
Yeni başladı buraya
Çok seviyorum da elalem sağolsun
Kafayı parayla yemişsin sen
Niye
Soeularina bak anlarsın
Knk evlenme yolunda olunca çalışmamıda istemiyor
O zaman devam et burdan ne istiyon
Ailen takılır mı bu şeylere
Hayır
Hayır kesinlikle o kadar çok 50 binlr geçinilirmi şöyle böyle diye yorum gördümki gerçekten
Fena değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?