Dün dua etmistim aglayarak. Kaderimdeki kisi karsima ciksin da evlenip gideyim bu evden diye rüyamda 2 kisi gördüm?

Rüyamda erkek görmem normalde çok garip bir rüyaydı, neden 2 adam gördüm biri böyle uzun boylu esmer, onun yanında çok heyecanlandım değişim hissettim ama hiç yüzünü göremedim. Diğeri de uçakta Koreli biri vardı ne alaka Koreli mi Japon mu her neyse işte normalde bakmam etmem hoşlanmam ama ben onun peşinden gidiyordum o beni pek umursamıyordu âşık değildim. Ya bari 1 kişiyi görseydim neden rüyamda bile kararsızlık yaşıyorum ikilemde kalıyorum aklım takıldı şimdi hangisi diye neden böyle şeyler başıma geliyor sizce bu rüya Allah tarafından gönderilen bir rüya ipucu falan mı dün dua ettim diye. Ama duamda şey demedim rüyamda göreyim falan demedim tm içimden 2 sn geçirmiş olabilirim rüyamda görsem güzel olurdu diye ama bilemedim siz ne düşünüyorsunuz bu işaret miydi

Dün dua etmistim aglayarak. Kaderimdeki kisi karsima ciksin da evlenip gideyim bu evden diye rüyamda 2 kisi gördüm?
Cevapla