2 ay

Bergen’i öldüren katilin 7 ay yatıp çıkması şaka mı?

Bergen’i kör edip öldüren katil sadece 7 ay yatıp çıkmış. Ve şimdi hiçbir şey olmamış gibi resmen TV’de röportaj vermiş pişman değilim diye. Bu ülke bu kadar işte. Bu kadar. Güya şeriat kadın düşmanı, laik sistem kadın dostu değil mi? Şeriat olsaydı bu adam 30 yıl önce ölmüş olurdu. Siz kadın katillerine günde 3 öğün yemek veren insansınız, konuşmayın.

Bergen’i öldüren katilin 7 ay yatıp çıkması şaka mı?
Cevapla