Kötü düşünceler aklıma gelince gerçekten kötü bir insan mı oluyorum, yoksa normal mi?

Arkadaşım cenazesi yüzünden 3 gün izin aldı, sebepsizce beni bir mutluluk aldı, satışları bölüşmek zorunda kalmayacağım için primi tutturacaktım ve hemen bu düşüncemden inanılmaz utandım. Böyle bir şey düşünebildiğime göre berbat bir iş arkadaşı olmalıyım

Kötü düşünceler aklıma gelince gerçekten kötü bir insan mı oluyorum, yoksa normal mi?
Cevapla