İyi bir insan olamıyorum. Aklıma kötü kötü şeyler geliyor​?

Birini baştan çıkarmak gibi hislerim oluşuyor. Ona her kötülüğü yapasım geliyor. Birşeylere öfkeliyim. Ama pişmanlıkta hissediyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Nasıl iyi şeylere yönelebilirim.
İyi bir insan olamıyorum. Aklıma kötü kötü şeyler geliyor​?
Cevapla