Sizce Kıvanç Tatlıtuğ'un yeni filmi Aile “Kuzey Güney’in ışığını yakalayabilir mi?
Kıvanç’ın efsane diye nitelendirilebilecek belkide tek dizisi…Kuzey Güney…Diğer yandan Ailede fena görünmedi gözüme ilk baştan…Yüsra Geyik ve Serenay Sarıkaya kardeşliği ve Kovanç harika karakterler olmuş…Peki bu soruyu...
En kötü alışkanlığın nedir?
herkese iyi akşamlar 🌆 benimkisi fazla alışveriş yapmak galiba 😌🛍️
Mesajıma görüldü atan sevgiliyi sinirlenip aradım yaptığım şey normal mi?
Vatsapa sürekli girip yazmadı görüldü attıktan sonra bn de sinirlendim telefonla aradım nasıl görüldü atıyorsun sevmiyor musun beni diye
İlişkide 20 yaş fark çokmu?
birini sevıyorum sırkette yonetıcım evlenmıs ayrılmıs 1 oglu var ben hıc evlenmedım aramızda 20 yas fark var cokmu sızce?
Karşı cinsi sevmeye başladıkça göze daha güzel gözüktüğü doğru mu?
Bence ilk etap için sadece bir beğeni olabilir. Karşıdaki kişinin giyimi ve ses tonu hoş gelebilir. Fakat o kişiyi tam olarak beğenmek ve istemek sevdikçe olur. Görüntüsü, tipi, sesi günden güne daha güzel gelmeye başlar....
"Kimse göründüğu kadar iyi söylendiği kadar da kötü değildir" lafına katılıyor musunuz?
Yani her iyiliğin icinde bir kötülük, her kötülüğün icinde bir iyilik var midir?
Selam aşklarım?
Kapalı birinin diz kapağının biraz üstü kadar uzun tunik altına tayt giymesi günah midir
İlk maaşınızla ne aldınız ya da yaptınız?
İlk maaşınızla ne aldınız/yaptınız? Adettir, ilk maaş alınınca o size yâr olmaz, hulufe dağıtır gibi harcarsın.. Ben ilk maaşımla çalıştığım iş yerine iki tepsi tatlı söylemiştim.. Aşçı ablayı öğlen yemeğinde tatlı...
Her doğru her yerde söylenir mi?
Dün KS ye biraz atarlı bir mesaj gönderdim şu seçim anketi yüzünden. Sürekli sürekli geliyor diye. Sonra düzelttiler sağolsunlar. Ama haklıydım doğru olanı söyledim 😊
Şiir yaz ya da düz yazı bişeyler olur mu?
Düşüncelerini aktardıgin bı yazı yaz ama dolambaçlı ve iyi düşünülmüş olsun
Sudeler nasıl bir vibe veriyor? Ve niye sevilmiyo?
Sgsks sosyal medyada berkler pelinsu ve sudeler çok tepki görüyor. Merak ettim sorim dedim dhdjd.
Seksin soft başlayıp hard bitmesi midir makbul olan?
Bir kaç soruya verilen cevapların bu yönde olduğunu gördüm. Sizce haklılar mı?
Çok yapmak istediğim seyler var ama param yok siz de boylemisiniz?
şu okul bitse de para kazanıp istedikelrim yapsam
Askerlikte askere gittikten sonra muafiyet var mı?
Arkadaşlar kardeşim askerde acemi Sivas usta Şırnak. Askere gideli 1 ay oluyor ustaya geçti. Boy178 kilo 56 olarak gitti. Askerde olduğu dönemde aşırı kilo verdi. 50 kiloya düştüğünü düşünüyoruz. Ustaya geçerken ktmde...
Flörtüm bana mesleği konusunda yalan söyledi ne yapacağım?
Bana diş hekimliği son sınıfım dedi ama ilkokul öğretmenliği son sınıfmış Sebebini de sen tıp okuyorsun benimle birlikte olmak istemezsin diye ön yargı ile söyledim dedi Bana ilk günden yalan söyleyen bu kişiyle ne yapacağım
Surekli özür dileyen insan?
Merhaba arkadaslar. Ben birisiyle konusuyorum instadan, her neyse iste bu kisi surekli ozur diliyor. Basta kendisine fazla yuklendigini, hatayı hep kendinde aradıgını dusunuyordum fakat bu durum cogalınca artık bir...
Arkadaşlar koskoca muhalefet chp ve tüm yetkililer hdp ile ittfak kuruyor biz kime oy vercez?
Yani kimseye oy veremiyoruz
Pique, Shakira'yı aldattığı sevgilisiyle evlenme kararı aldı. Sizce yaptığı doğru mu?
Shakira'nın aldığı ikinci darbe konuşuluyor. Pique, 23 yaşındaki sevgilisi Clara Chia Marti ile evlilik hazırlıklarına başlamış. Sizce Pique'nin yaptığı doğru mu?
Hekim ya da eczane çalışanları bakabilir mi?
Merhaba 2 yıldan beri genital bölgemde sivilce, irin benzeri şişlikler var. İçerisini patlattığımda kıl çıkıyor ve kanıyor. Aynı zamanda kıl dönmesi veya batması gözlemliyorum. Başlarda bu kadar fazla değildi . Bir süre...
Hemcinsinizle mi daha iyi anlaşıyorsunuz, karşı cinsle mi?
Hemcinsinizle mi daha iyi anlaşıyorsunuz, karşı cinsle mi?
İlk çiçeğini kimden aldın?
Ben ilk defa dün kız arkadaşım bana almış Mart çiçeği diye mutlu oldum seviyorum böyle anlamlı hediyeleri 🥹🩷🩵🫂💙
Sevgilim askerde çok değişti, benimle ilgilenmiyor. Ne yapmam lazım?
Merhaba arkadaşlar sevgilim kibrista asker ne kadınlar günümü kutladı ne de aradı kibrista askerlik yapmasına rağmen telefonunu almadı yanına yanı sadece hafta sonu cumartesi, veya pazar arardı konuşurduk son 2 ay...
Severek ayrılmaya inanıyor musunuz?
Severek ayrılaaaalım aşka hasret kalaaaalım eğer mutlu olursaaak yeniden barışalım
Fark ediyor musunuz büyük tehlikeyi?
Kadınlar mutlu ve enerjik, özgüvenli iken erkekler özgüvensiz ve mutsuz. Tatmin edilmemişler. Her yönden. Bunun ne kadar büyük bir tehlike olduğunun farkında mıyız?
Erkeklerin lezbiyen kadınlara dusmanligi 🤣?
Bugün yoldayım saçımı kısa kestirdim boyumda uzun çoğu erkekten yakışıklı olduğumu dusunuyorum Sesimi duyanin bakislari yokmu 🤣 sanki arkasından vurmusum
Macbook air almak mantıklı mı?
Macbook air 13 iyi mi? Videolarını izledim ama kulaklık girişi göremedim. Cahilliğimi afgörün umarım kablolu kulaklık ile kullanılıyordur
Makaronun tadını beğeniyor musunuz?
🌸 Bazıları gayet güzel buluyor. Bazıları ise övülecek bir tarafı olmadığını söylüyor. Sizce nasıl? 🍭
Günün hangi saatinde kendinizi daha mutlu hissediyorsunuz?
Günün hangi saatinde kendinizi daha mutlu hissediyorsunuz?
Kadınların toplum içindeki giyimine sizce de düzenleme getirilmeli mi?
Dün Twitter'da bir kadın (~ kadın) çekmiş bunu. Midem bulanıyor artık demiş bu teşhirdir demiş. Ya bu cidden kadınlara göre özgürlük mü? Yani illa bakıp kendimizden geçmemiz gerekmiyor bu görüntü edep kuralına göre aykırı...
Kısmetse Olur'daki Sedat ve Elif çifti çok konuşulmuş. Sen Kısmetse Olur'da en çok hangi çifti beğeniyorsun?
Kısmetse Olur'u pek takip etmesem de sosyal medyada sürekli önüme düşüyor. Ben de merak edip bakıyorum. ElSed çifti çok konuluşmuş. Sen hangi çifti beğeniyorsun?
Bana akıl verin ya lütfen?
telefonum 32 gb ve bi sonraki yaza yeni telefon almak istiyorum bana depolaması iyi olan telefon modelleri önerebilir misiniz android veya ios :)
40 yaşındaki erkek sevgilisiyle sinemaya niye gider?
Sinemaya manitayla gitmek bana ergen işi gibi geliyor. Lisedeyken giderdik sevgili koltuğu falan. Bu yaştaki adamın gezmeye enerjisi kalmaması lazım, şu an 43 yaşındaki sevgilim sinemaya gidelim diye başımın etini yedi 😂...
İlişki sırasında neden bazı kadınların canı çok acıyor?
Sevgilimle 10. Falan iliskimi yasiyorum canim cokkkkk aciyo penis sığmıyo da değil sığmasina rağmen canimmmm aciyo ya 😭😭😭😭 ben iliskiden once vajina girisi aciyo zannediyodum hem orasi zorlandigi icin aciyo ama daha...
Sen ne kadar medeni bir insansın acaba 🤔?
Ben medeni değilmişim onu öğrendim bugün. #mutlugünler
Kendi pizzamızı yaptık 🤤 Senin pizzada olmazsa olmaz malzemen nedir?
Selam KScanlar, çok güzel bir mekan keşfettim. 🤤 95 TL'ye kendi pizzanızı yapıyorsunuz. Malzeme sınırı olmadan istediğin malzemeden koyabiliyorsun. 😋 Mantar, biber ve domatesi seviyorum. Peki ya senin pizzada olmazsa...
Pasta meyveli mi yenir çikolatalı mı?
Meyveli pasta yiyenin kendine saygısı yoktur diyerek bulaşıklık yapıyorum😂😂
Sevgilinizin sizinle fazla ilgilenmesinden soğur musunuz?
Ben ilişkilerimde karşımdakine ilgi vermeyi çok severim ama böyle olunca sanki egoları yükseliyor ve elde etmiş hissi oluyor, ne yapsalar kabul edeceğimi falan düşünüp aldatıyorlar... Sizce her zaman ilgisiz davranıp önem...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer