Bu yerde neden hiç aşırı zengin yok anlam veremiyorum?

Bu uygulamada neden hep tipsiz fakirler var kızlarda Kezban neden? Ayrıca beyin özürlüsünüz
Güncellemeler
+1 yıl
Kudurmayın
Bu yerde neden hiç aşırı zengin yok anlam veremiyorum?
Cevapla