Kayınpederinizde araba şahin olsa biner misiniz?
Benim kendi babam varlıklı lüks arabası var. Ama kayınpederim ve kayınvalidem bize kalmaya gelince şahin ile gelecek, (şehir dışından geliyolar) durumları iyi değil. Gezmeye pikniğe filan gidelim diyolar hep birlikte ama...
Seçimi kim kazanıyor?
Şuanda kim önde gidiyor heryer farklı gösteriyor hangi kaynak doğru bilen var mı kim onde
Kendinizden daha güzel kızları kıskanıyor musunuz?
Çok güzel olduğumu söylerler ama benden güzel kızları görünce kendimi çok çirkin hissediyorum moralim bozuluyor size de oluyor mu?
Hayatınızda “ne onunla, ne de onsuz“ dediğiniz oldu mu?
“ Biz birbirimizin hayatına giremeyen.. Çıkmayı da beceremeyen iki kişiyiz sadece..”
Özgür bir şekilde düşüncelerimizi söyleyebileceğimiz günlerin gelmesi yakın mıdır?
Malum Silivri soğuktur 😄🙏
Kimin zihnini okumak isterdiniz?
İstediğiniz herkesin düşüncelerini okuyabilecek olsaydınız, kimin düşüncelerini okurdunuz?
Sizce kim kazanır bu sene?
Bence akp kazandı gibi yarıdan fazlası açıldı sandıkların öndeler. Siz ne düşünüyorsunuz?
Ütüm kırıldı sizce bunu nakadara yaparlar?
Ütüm altı kırıldı bunu pahliya yaplarlar mi sizce markası pihilps
Bıktım artık gelecek kaygisi yaşamaktan var mı benim gibi olan?
Bıktım bıktım bıktım valla bıktım yaş 23 ama ne atama var ne güzel bir meslek tıp haricinde iş yok ya napcaz biz :(
İnsanlar beni ben gibi davranmadığım zaman daha çok dikkate alıyor. Ne yapmalıyım?
Normalde çok kibar, ince düşünceli, çekingen birisiyim. Öyle davranırım. Yazım kurallarına elimden geldiğince önem veririm. Ama sohbet bir süre sonra hep tıkanır. Ne konuştuğuma da daima dikkat ederim. Ben de anonim bir...
Kirpikleri kıvrık yapmak için ne önerirsiniz?
Kirpiklerim dümdüz kıvrık durmuyor ve açık renkli. nasıl bir şey önerirsiniz? Kirpik kıvırıcı kullanıyorum ama dışarı çıksam iki rüzgar değse düşüyor hemen 😢
Sonuçlar açıklanmayı başladı, ne düşünüyorsunuz?
Sonuçlar yavaş yavaş netleşiyor. Neler düşünüyorsunuz?
Kendinizden küçük biriyle çıkar mıydınız ya da arkadaş olur muydunuz?
arkadaşlarımın yarısı benden küçük kdgbvkjfkd. https://www.youtube.com/embed/pGD0GG0qV0A aylayı izlediniz mi?
Seçimi kılıçdaroğlu yine kaybederse partinin başında durmaya devam eder mi?
Tüm hayaller planlar kazanmasına göre tasarlandı. Kaybederse sizce bir omurgalı örneği sergiler mi? Ve 7 li masanın hali ne olur?
Yeni evlisiniz ve eşiniz ilişkiye giremiyor. Ne yapardınız?
Tedaviye yaklaşmıyorsa boşanır mıydınız?
CHP iktidara geçince sizce neler değişecek?
Evet arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum daha iyi mi olur daha kötü mü?
Eski sevgilinizin erkek kardeşiyle sevgili olur muydunuz?
Yargılamadan kesin bir şey yok sadece fikirlerinizi merak ediyorum?
KOAH'ın genç yaştaki kişilerde görülmesi imkansız mıdır?
Normalde 40 yaşından büyüklerde görülüyor diye biliyorum fakat tanıdığım 24 yaşında birinin KOAH hastası olduğunu öğrendim.. O yüzden kafam karıştı Aynı soruyu 1000 defa sorma diye ağlamasın kimse. Cevap gelmiyor ki biz...
Heyecandan yerimde duramıyorum aaaaa sizde durumlar nasıl?
sonuna kadarr reiiisss yaşasın reiss allah reisimize uzun ömürler versin evim yok ev alacak param yok her şeyin fiyatı uçuyor ama allah reisimizi başımızdan eksik etmesin açlıktan ağzım kokuyor makarnadan ekmekten başka...
Erkege hoslandigimi soyledim yardim lutfen ne yapmaliyim?
Bu adamdan çok eskiden beri hoşlanıyordum. Zaten kendi yazmazsa ben de kendisine açılıp en azindan hislerimi söylemek istiyordum beklentisiz bir sekilde. Ama isler oyle olmadi o bana yazdi ama tamamiyle arkadasca. Tam...
Sekste baskın kadın, libidonu düşürür mü?
Yoksa sen mi baskın olmayı istersin? #merakettim
Recep Tayyip Erdoğan kazandı diyebilir miyiz?
Dediğim gibi reis kazandı chp olanlara geçmiş olsun 😂?
Benim neyim eksik neyim?
Ben neden sevilmiyorum 4 senedir hayatımda kimse yok bugün en yakın arkadaşımın evlilik haberini aldım çok sevindim ama bir o kadar da imrendim ben artık sevilmek istiyorum biraz olsun çok sıkıldım yalnız olmaktan birine...
En yakın kardeşim dediğim arkadaşıma bu mesajı yazmak abartı mı olur doğum günü mesajı olarak?
2 yıldır yakından tanıdığım kardeşim dediğim ve bana abi diyen biri var. Onun yarın doğum günü. Gece 12 yi geçince ona şu mesajı atıcam. Sizce abartılı mı olmuş? Doğum günün kutlu olsunn. Umarım yeni yaşın sana para,...
Sevgisinden emin olmadığın kişiyle beraber olur musun?
Mesela siz birini çok seviyorsunuz ama onun size karşı olan sevgisinden emin değilsiniz. Yine de o kişiyle beraber olmak ister miydiniz?
Burada kullanici adi ile birini nasi bulabilirim?
Biriyle konusucaktim ama bi sorun oldu nasi bulucam simdi onu
Kucakta zıplamak cinselliğin elması mıdır?
Kucakta zıplamak en keyifli şey gibi görünüyor iyi yani ve kötü yanı nedir en güzeli o mudur?
Yüksek seçim kurulunun son verilerine göre kılıçdaroğlu önde ne düşünüyorsunuz?
Kılıçdaroğlu %47.69 Erdoğan 46.54%
Geceye anlamli bi şarkı türkü salar mısınız?
Ben bunu saldım hadi bu gece için bence çok anlamlı 😂 https://www.youtube.com/embed/Ii_CamHD9Rg
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer