bu kadar flörtleşenler kim acaba djsj
Bu da başka bi alem :D sorunun mimarı
https://ibb.co/wJRDFmN
Selamss
Her Like attığımızla şey olsak, ohooo..

#sosyetic
Evvelden yani ruhen büyümemişken böyle saçma sapan şeyler yapıyordum, ne lüzum varmış yahu, alenen Vesikalı Yarim filmindeki Halil gibi "aşikare hoşlandım senden"demedim tabii ki kimseye :D lakin dikkat çekmek gibi beyhude çabalara giriştiğim oldu vakti zamanında, artık yapmıyorum böyle şeyler, bana ne ki, niye sanal bir serüvenin içine atayım kendimi. Kimseyi stalklamıyorum mesela artık, büyük vakit kaybı. Şuna da inanıyorum, benim olan beni bulur zaten. Burdaki çoğu şahıs fake takılıyor, kendini olduğundan farklı gösteriyor. Sevme yetimimi kaybediyorum acaba, yoksa büyüyor muyum, bir dakikamı dahi değmeyen hiç kimseye vermek istemiyorum. Hoşlandığım, çekim hissettiğim kişiler olmadı mı burada, oldu, bana sinyal verenler de oldu lakin sanal alem güvenilir gelmiyor bana ve artık kimseyi sevemiyorum, kimsenin görüşlerini o manada uzun uzadıya okuyamıyorum, uzun yazıları okurum tabii ki lakin ilgi duymuyorum karşı cinse. Neden böyle oluyorum bilmiyorum, kendimi tanımaya, kendimle bir bütün olmaya, kendimle tamam olmaya başlıyorum sanırım. Geçenlerde zamanında hoşlandığım bir kişinin upuzun yazılarını gördüm, üşendim okumaya, üşendim ona dair hayaller kurmaya, burada genellikle istisnalar kaideyi bozmaz elbette lakin sonlar aynı oluyor, hep ayrılık.
Adam 700 kızı takip ediyor, bana beni özlediğini söylüyor, kötü birisi mi asla değil lakin derdi gönül eğlendirmek sanki onun, bazen ben de özlüyorum onu, sohbetini ve onun atacağı tüm adımları da kestirebiliyorum, üşeniyorum çoğu şeye üşeniyorum, yeniden sevmeye üşeniyorum lakin öyle aşığım ki aşka. Kim bilir belki bir gün, ben de aşık olurum, benim de kalbimde Çalıkuşu'nun jenerik müziği çalar, belki bir gün. Olduğum hal üzere en güzel duygularla sevilirim belki bir gün, doyasıya şeffaf olabilirim sevdiğimin yanında belki bir gün, bir kalıba sokulmaya çalışılmadan aşkı tüm hücrelerimle yaşarım belki bir gün. Ben macera peşinde değilim, hayallerimi yaşamak istiyorum ve onun için kimsenin dikkatini çekmeye çalışmıyorum, görmek isteyen görür, görmek isteyen bana bakar zaten. Hem insan dikkat çekmeye çalışacağına açık açık beğenisini dile getirsin, dikkat çekmeye çalışmaktan daha iyi bence.
:) öyle olması gerekiyormuş, öyle olmuş. Açık açık söyleyemeyebiliriz ama sinyaller verebiliriz
Sosyal medya üzerinden olacak ise kesinlikle kendi profilimde de görmeye değer resimler olmalı. Pat diye de yazılmaz. Önce story incelemesi yaparım. Hoşuma giden story paylaşımına yorum atarim ama cevap vermesini gerektirecek bir şey yazarım. En fazla bir iki resmini beğenirim. Çok abartmam. Cevap gelir ya da gelmez. şansımı denemiş olurum. Bu arada limoncular burada mı?😂🍋
Ben sosyal medya üzerinden birinden hoşlanmam. çünkü daha tanımıyorum bile. zaten tanıyorsam da çoktan konuşmuşuzdur demektir ki o zaman da duygularımız ya da çekim karşılıklı olurdu yani doğru zamanı beklerdim ama karşımda ki kız da benden hoşlanmalı çünkü ben birisi benden hoşlanmadığı sürece duygu besleyemiyorum hiç bir şekilde... o zaman açılırdım
Direk söylerim herhalde :D
Dimdirek söyle :D
Hıı şöyle dümdüüüz
Cevap
57Cevap
Paylaşımlarını beğenirim veya dikkatini çekecek yorum yazarım
Ben öyle birinden hoşlanmam bu mümkün değil.
Profilinde ki dövme çok güzel
@MekanınSahibiHande teşekkür ederim rahmetli kardeşime özel yaptırdım oğlumla beraber.
Başınız sağolsun 🙏🏻
@MekanınSahibiHande Allah razı olsun.
Sosyal medya üzerinden olacağını sanmıyorum. Hatta düşünmek dâhi istemiyorum. Çok olumsuzum artık bu yönlerden.
Ekşınsız nasıl yaşarız bu hayatı 😃
Ben o ekşını her yönden görüyorum, gerek yok o yüzden. :D
Ben o işleri pek beceremiyorum ya sanırım.
Bir keresinde öyle bir şey olmuştu da moderasyon gurubumdaki erkeklere sormuştum ben şimdi buna nasıl yürüyeyim diye.
Hepsi gülmüştü bana 😂
ahjsja çiçeğim sen yürüme, onlar sana zaten yürür 😅
Ama çiçeğim varlığımdan habersizdi bir haberi olsun diye şey etmiştim 😂
Varlığımdan haberi olsa zaten kılımı kıpırdatmam 😂
Yiaaa 🥹 sonra nolmuştu ki acep
Bir halt yapamadım 😂
Çok çocukça şeyler bunlar... :D Kimsenin yüz yüze birbirine açılmaya cesareti yok ama sanal dünyaya 6 inçlik ekranlardan girince herkes aşk insanı oluyor... :D
Dedi bu şeyleri aynı şekilde yapan üyemiz :D devir böyle; sosyal medya - gör beğen - flörtleş - buluş - ayrıl - kapanış. Aksini kimse iddia etmesin, ünlüler bile böyle sjsjw
İster inan ister inanma ben yüzüne konuşmayı tercih ederim her zaman... Kimseden bir çekincem olmaz. Burayı ya da herhangi bir sosyal medya mecrasını flört için hiç kullanmadım. Aha açıktan yazıyorum varsa söylesin biri :D
Ay ne büyük bir ayrıcalık oy oy
E sanalda yaşayan, nefes alan, beğenenler deniz kumuysa, ben o kumdaki çakıl taşıyım. Yani çoksunuz ama bir ben değilsiniz. :D
Çok şükür yaradana 😃
Soru cift anlamli olmus reelde hoslandigim birine sosyal medyadan ilgi gostermek mi sosyal medyadan hoslanip ilgi gostermek mi. Ekran yeterli degil hoslanmam icin
Misal instagram diyelim o zaman 😒 sadece sosyal medya imkanı var.
Her şeyini beğenirim jsjsjsj şaka şaka ben direkt engelliyorum
Engellemek gayet mantıklı 😃
Çabuk geçiyor hoşlanmak falan 😀
Yorumları okumaya geldim belki faydası olur diye 😂
Sana kız kardeşin gibi benzeyen birini buldum 😂 https://www.kizlarsoruyor.com/uye/benkisacafede yoksa siz kardesmisiniz
Çok aradın mı? Hiç benzemiyoruz
Bence benzerlik var yüz hatlarıniz benziyor bir kaç fotoğrafindaki duruşa göre yorum yapıyorum bu arada genellikle benzer poz verdiğiniz için muhtemelen başka kişiler görse benziyorsunuz diyeceklerdir
Hıhı anladım 😅 hayırlısı
Bu arada kız kardeşim bana hiç benzemez kendisi esmer ben sarı/kumral 😅
Peki öyle olsun aslında birazcık soruylada uyumlu olsun istedim sosyal medyada şimdi ben aracılık yapmış oluyorum
Hehe bu davranış pek tutmuyor çok ilgilenince ceylan ürküyor 😅o yüzden yavaş sessiz ve sakin ama ilgili davranmak mantıklı
Zaten karşılık varsa devamı gelir
Yanımda değil ki göz kırpayım ya da gözlerinin içine bakıp saçlarımla oynayayım mecburen açık açık konuşurum senden hoşlandım deyip yapacak başka bir şey yokki sadece yazıyoz anca sanalda.
İnstagramdan sadece kendisini paylaştığı hikayeleri beğeniyorum. Muhtemelen herkesin her paylaştığı hikayesini beğendiğimi düşünüyordur ama onun hikayelerinden başkasınınkine bakmıyorum bile
Sosyal medya üzerinden birinden hoşlanacağımı sanmıyorum ama hoşlanırsam dikkatini çekmeye çalışırım sanırım, yorum falan yaparım hep
Platforma göre değişir bu bir selam olur resim olur başka resimler olur olurda olur sınır yok sınır platform
Mesaj atıp tanışmaya, konuşmaya çalışırım, türlü oyunlara gerek yok. Ondan karşılık geliyorsa eğer devam ederiz.
İstek atar mesaj atarım beğenirim yorum atarım mesaj atarım
jsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjs
Sürekli yazarım ya. Önem verdiğimi hissettiririm yani, nasıl olduğunu sorarım, hep birşeyler anlattığında dinlerin sohbeti ilerletirim vs.
Yorumlarda cilveleşiriz sonra peşinden sürüklerim ben onu aklını çelip sjjklşş
Oha diablonun aklına gelmez 😃
Şeytan sen kim köpekkkk
Cilveyi bilen kadın işini de bilirrr
İşte kelimeleri uzatıyorsan, tamamdır o iş 😃
Akıl çelmeyi iyi bilirim
Sosyal medyadan olmuyor o iş. Ben belli edemem en fazla paylaşımını beğenirim o yazarsa o zaman olabilir belki.
Muhtemelen öncesi olmalı. Denk gelip aynı frekansta olduğunu görmelisin. Sonra kimin kime yazdığı çok da mühim değil
Sosyal medyada ilgi alaka hep kadınların üzerinde olduğu için arada kaynayıp gidiyor değer vermek isteyen... Bu yüzden hislerimi belli etmem
Her sorusuna giderim burdan ise
Ama diğer platformlarda, fotoğrafını beğenirim attığı story’e cevap yazarım
Okul duvarına seni seviyorum yazıp foto atarım 😂
yakın arkadaşlara eklerim herhalde oradan belli ederim attığım hikayelerle
Sosyal medyadan asla birine yazmam egosunu kaldırmam.
Mesaj atardım ona merhaba diye laf lafı açar zaten öyle öyle tanışıp belli ederdim
Paylasimlarini begenirim
Yazdigi cevaplara bakarim
Arada kendisine güzel sözler kullanirim
Sorular sorarım konuşmak istediğimi gösteririm her şekilde belli ederim
selam yaz yeter ertesi gün evlenme teklif ediyolar zaten
Sevsem de sevilmeyeceğimi bilirim kimseyi şımartmam.
Hey yavrum hey seni de Allah mı yarattı yoksa gökten zembille falan mı indin ☺️
Hoşlanmam , hoslansam Dahi bunu belli etmem hiç bir şekilde
Beğeniler kalpler havada uçuşur sanırım… 🥰
Bilemedim…
Sanalı reele taşımak pek benlik değil…
Kız ben utanırım söyleyemem yazık bana hep kızlar tavladi beni 😂
Hoslandigim biri olsa bile o kişinin pesinden koşamayacak kadar yorgunum
direk söylerim öyle alvdi kalpti saçma sapan işlerle uğraşmam
Az biraz paylaşımlarını beğenirim sonra da mesaj atarım söylerim 😂
Sosyal medya üzerinden birinden hoşlanmıyorum
Hızlı bir şekilde yürürüm
Direkt konuşurum 😃
Direkt söylerim 😄 ama reddedilirim 😔
Naber bebek, kasan sağlammış (böyle derdim hoşlandığım biri olursa).
açtığı konuyu beğenirim. paylaşımını beğenirim.
öne çıkanlarını beğenirim ya da onunla konuşmaya başlarım konuşma tarzımla miniklerimle belli ederim.
Ölüyorum lnn o derece ilgi gösteririm 😂
Ölüyorum lan diye kim diyor bu muhabbette? 😅
Ben diyorum ölüyorum ilgi duyduğum kişiye 🥹
Nasıl da yalancı 😃
Like attım anlarsın artık 😀
Kime attın
Sorunaaaa
Hıı anlar sorum neyin ne olduğunu 😃
Hoslasabilirsin tabi her resmine beğeni kalp atarsın sık ve seri şekilde konuşursun ateş atarsin
Çok konuştuğum arkadaşım var buluştuğum insanlar da var Eğer doğru insanı bulursanız senelerce Evet senelerce arkadaşlığımız devam eder
Yanlışlıkla eklerim :) asfa
Hıhı kesin yanlışlıkla oluyordur
Cidden yanlışlıkla oluyor telden kullanırken..
😅 tamam tamam
Oluyor yani öyle şeyler. Fakat şu bir gerçek, buradaki profili öyle ihtişamlı bayanlar var ki, (sözüm meclisten dışarı tabi) gerçek hayatta bir tanıyorum, telden falan konuşurken yıkılıyorum.
Üzünç 🥹
@Hayatİstanbul77 hariç tabi :)
Teşekkür ederim🥰 ihtişamılıyım tabee🤣🤣🤣
Onu bi şekilde belli ediyorsun bilmem beni seven biri vardi sosyal medyada yazıştıkca anliyorsun belli ediyor o kişi ilgi vererek
Sohbet ederek konu konuyu açar eninde sonunda taşlar yerine oturuyo zaten sevdiğinin peşinden git seni görsün ama haberi olmasın 😉
Söylerim direkt saklayamam hoşlanıyorum derim 😂
Gzz00: aha şu tarihe ve saate bak tam da şu andan itibaren benimsin ajajajaj
shsha onda iyiymiş 😃
İçimden söylüyorum ama tabi ürkütmemek lazım korkmasın😂 amann boş bunlar yaa bundan anladıkları yok ki, gideceksin buluşacaksın çat diye sevişeceksin senden kıymetlisi yok sonra😂 sosyal medyadan adam çıkmaz ya. Site genelinde söylemiyorum sadece herhangi başka bir sosyal medya için de geçerli bu. Denedik buluştuk gördük aldatıldık 😂
Neden belli edeyim canım mı ki anlamıyor o
Belli etmezsen nerden anlayacak 🤦🏼♀️
Anlamasın daha güzel 😒
Sus be
Ağzımın bekçisi misin 🙄
Çok şükür değilim
Kötü bi şey dedin sen 😳🤨
Yok demedim, diyeyim mi?
De 🤷🏻♂️ ne diyebilirsin ki 😤
😌 vazgeçtim
Peki 😏
fotoğraf likelarsın story begenirsin, yazmak üst seviye zaten
Postlarini felan begenirdim storylerine yanıt felan veriridim.
ilkokuldayken hoslandigim kisiye gecen gun uzun bir paragraf yazdim ilkokuldan taa bugune kadar olan hislerim ve duygularım hakkında :)
Adım atmıştım direkt beklemeden 🥲
Nasıl belli ederim mesaj atarım 😅
Her paylaşımına gitmeye çalışırım sataşırım :D
Hikayelerini beğenirim
Ben kem küm etmem şak diye söylerim
Storysine like atarım, gonderisini beğenirim..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?