Geceleri de konuşuyoruz fakat normal konuşuyoruz
Ondan başka güvendiğim kimse yok.
Yaşım 30. Kaç yıldır hayatımda kimse olmadı. Olcak gibi de durmuyor
Geceleri de konuşuyoruz fakat normal konuşuyoruz
Ondan başka güvendiğim kimse yok.
Yaşım 30. Kaç yıldır hayatımda kimse olmadı. Olcak gibi de durmuyor
Bence eski sevgili ile özel şeylerini paylaşma. Pişmanlık duyacağın şeyler ile karşılaşma. Ayrıca karşına kimin çıkacağını bilemezsin, önüne bak. Bu tarz şeyler kafanı karıştırmasın. İnsanız sonuçta eski sevgilinde olsa ve ne kadar güvensende seni her istediğinde elinin altında bulacağı bir obje olarak görmesi iç hoş olmaz
Şimdi adı üstünde eski sevgili yeniden sevgili olma durumunuz yok ise eğer bu davranış biçimi yanlış netice itibarıyla bugün onunla beraberken yarın bir başkasıyla shirt etme ya da sevgili olma durumunuz söz konusu olduğunda bu insanı hayatınızdan çıkarmak belki de kolay olmayabilir
Cevap
31Cevap
Eski sevgilin evlilik bekarmi evli ise olmaz bekarsa eski aşkı deprestirmek mümkün ona göre davran
Nasıl depreştirebiliriz
Nasıl yani anlayamadım
Onunla aşkımızı nasıl depreştircez sekstingle mi
Nasıl yapcam
Senle nee.
Yani çok saçma bulurum da nasıl bulamıyorsun kimseyi şaşırdım amaç eğer sadece seks ise güven ile alakası nedir
Yapabilirsiniz... ilkmiydi bu... cinsellik yaşadın mı sen hic
Biraz ne yapabilirim
Burada yazmiyalim
mesaj kutusu kapalı
Bir sorumu beğenirsen oradan gelirim
Olmadı bı yorum nokta koy
Cinsel anlamda takılacagina yine sevgili olmayı deneyin daha mantıki olmaz mi
Mantıklı
Peki
Yeni tatlar yeni heyecanlar dene arkana bakarak yürüme
Bulamıyorum
Detaylı konuşmak ister misin
Elini sallasan 500 tane adam toplarsın sokaktan nasıl olmuyor 😂
Duygusallık olmadan sadece ara sıra mutlu olduğunuz FB ilişkisimi istiyorsun tam olarak onunla
Burdan biri bul daha iyi olur belki sen onu o seni tanımaz rahat rahat takilman daha iyi olur
yani sizin bileceğiniz şey ama yani güven önemli bende güvene dayalı konustugum kız arkadaşlarım oldu evli olmama rağmen ama artık yok yine güveneceğim biri olsun istiyorum
eski sevgili diyorsun
yani olabilir de
duygusal acı çekmezsen
Bu senin en tabii hakkın..
Özel hayatın gizliliğini destekliyoruz...
Depe depe kullan... İşin bitince atarsın.
bu yanlış olur bence.
ya olacak gibi olmuyor dediğin olur da bu yaptığından pişmanlık duyarsan?
bu ihtimali de düşün derdim ben.
Yeni moda bu zaten insanlar eski sevgilisiyle f*ckbuddy olarak takılmaya başladılar
Güveneceğin kimseler olacaktır , şu anda olmaması hiç olmayacağı anlamına gelmez. Eğer içinden geliyorsa konuş tabi ki
İçimden geliyor. Başkasını bekledim baya ama olmadı. İnsanın da canı çekiyor
Güveneceğim birini ben de isterdim açıkçası ve sevgimin tutkumun sonu da olmazdı üstelik. Sanal yaptın mı daha önce peki
sanırım yapmadın:)
Evet de onla olsun dedim
Karsilikli istek varsa durduğunuz kabahat verin coşkuyu
Geçmişte yapmış sin ne kaybedebilir sinki
Evet de nasıl başlayacak
Senin ilk adıminla olabilir dost bir yaklaşım ilerki zamanda konuyu dahada derine itebilirsin
Istiyosan oda istiyosa yapabilirsin tabi
Başka kimse yok mu güvenecek
Hayat senin hayatın
Olmazda zaten bu takintiyla
Bizlik bişi yok yiyişin
Güvenecek biri mi arıyorsun
Çok mu istiyo canın bunu
Güveniyorum sadece
Bu konuda anonim olmak bence en iyisidir
O şekilde nasıl güven olacak peki
Güven değil yani mesela içinde bastırdığın bir fantazin oluyo bunu tanıdığın birine acamazsin ama tanimayimca çok özgür ve zevkli 😊
Anlatabilirz çok uç şeylerim yok. Onun değişik zevkleri vardı ve biz konuşabiliyorduk
O halde başka ama dediğim gibi olabilir doğru şekilde yaptığınız da hiçbir sorun olmaz
Evet sorun olmaz yani her anlamda bir zararı dokunmaz
Aynen rahat olabilirsin
Teşekkür ederim. Eve davet edeyim o vakit
Gel ben sana bişey soyleyim bak kulağına🤔🤔😊
Sinunyatakta biter.
İstiyorsan durma
yapabilirsin daha rahat olursun zevk alırsın
Olur
Olabilir.
Yorumda canim cekiyor yazmissin neye canin cekiyor
Keyfine bak bence
Takıl gitsin
Güveniyorsan neden olmasın
Güvenecek birini bulmak zor her anlamda. Peki nasıl o konuya yaklaşmam lazım ima edicem
Öz€L€ gel
Gizlisinz
Çıktım gizliden
mesaj atılmıyır
İstek at
?
Takip atamam
At geri çek ben y@z@cam
Sadece konuşma, f*ck buddylik yaşa
Nasıl o tarafa yönlendircem
Yavaş yavaş samimi ol. Eve içmeye davet et zaten o gece kucağında olursun
Naptın?
Olabilir
Fak badi olun 🙃
Belki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?