İcra konularıyla ilgili bilgisi olan var mı?
Arkadaşlar merhaba 3 bankayada kredi ve kredi kartı borçlarım var çok yüksek miktarlar değiller ama hepsini ödeyememe durumuna gelmiştim yaklaşık 2 sene önce.2 senedirde ödeyemiyorum sürekli arama icrayla ilgili mesaj...
Sürekli kavga çıkarıyor sürekli kavga ediyoruz bende mi sorun?
Sevgilim yarın işten çıkışta arkadaşında kalıcak içicekler gece bende içtikten sonra gece evine git dedim şaka ile karışık konuşuyorum uzak uzak diye konuştu bende ozaman gece ararım dedim tamam felan dedi bi kereye...
Başak burçları çok tatlı değil miiii 😍😍😍 ?
Merhametli temiz kalpliler çok iyi arkadaşlar
Youtube videolarını kaliteli indirmeyi nasıl yaparım?
Ücret vermeden hangi yolla ya da hangi site ile youtube videolarını 1080 kaliteyle indirebilirim arkadaşlar?
Kimi Öpersin dese?
500 liraya beni öpmek mi yoksa 10 bin liraya dünyanın en güzel kızını öpmek mi diye bir soru kız arkadaşınızdan gelirse ne cevap verirsiniz?
Evlilikten sıkıldım gerçekten?
Lütfen kırıcı olmayın, 3 senedir evliyim ama eşim aşırı bencil gıcık birisi tiksinmeye başladım ayrıl diyeceksiniz ama hemen olmuyor öyle eşim senden asla boşanmam dedi zor durumdayım 😔😏
Bir şey olur mu lütfen acil bakın?
Arkadaşlar sırtım kaşındı bende kaşıdım. Kaşıdığım yerde de ben varmış. Kaşıdım ve baya acıdı. Sonra kanadığını fark ettim. Bir şey olur mu? Ne yapmam gerek?
Aile Ziyaretleri Hakkında?
Merhabalar 2.5 yıllık evliyiz 1 yaşında oğlumuz var. Muğlada yaşıyoruz. Benim anne Mersinde Baba Malatyada yaşıyor senede bir bayramda vs gidebiliyoruz. Hanımın ailesi de Muğlanın başka bir ucunda ortalama 2-2.5 saatlik...
Tatlıyı sever misiniz?
Ya ben sürekli tatli yiyorum acayip seviyorum niye acaba Bir hadisi serif aklima geliyor Mümin tatlidir tatliyi sever diye ondan olabilir mi 😂
Erkekler iri göğüs sever mi?
Erkekler iri meme sever mi? Benim göğüslerim 85e. Bir erkeğin aklını başından iri memeyle almak mümkün mü?
Kendinizin en öne çıkan özellikleri nedir?
Merhametim ve şefkatim diyebilirim en öne çıkan özslliğim
Çok önceden whatsapp görüntülü arama yaptık?
Hintli birisiyle görüntülü konuştuk. Acaba ekran görüntüsü almış olabilir mi bir yerlerde paylaşırlar mı sizce kendisi de var paylasmaz değil mi
“Sadece bakmak için” girdiği mağazalar dan eli boşa çıkan var mı?
Özellikle ikea ♥️
OBEZ VE KENDİNİ BALIK ETLİ OLARAK TANIMLAYAN KİŞİLER?
Sizce Obezlik oburluk şişmanlık b*k boğazlık artık ne derseniz bir hastalık mı yoksa psikolik bir sorun mu yoksa aşırı mı üşengeçler , ( KİMSEYİ YARGILAMIYORUM SORUYORUM SADECE )
Cocuklu kadını kımse kabul etmez mi?
Yasım 29 1 yasında kızım var bosandım. Cocugumun benden baska kimsesi yok babası da baska sehırde. Kendımı cok yalnız hissediyorum sevgi ilgiye ihtiyacım var ama hayatıma birini alsam da cocugumdan dolayı sorun yasıcagımı...
Aileniz de veya çevrenizde her şeyden anlarım deyip her şeyi bozan birileri var mı?
Her çevrede vardır böyle 1-2 kişi :D https://www.youtube.com/embed/nAww4BVqvH4
Bu kadar güzel bir gökyüzü altinda, bu kadar kötü insan nasıl yaşayabiliyor?
https://www.youtube.com/embed/aB24KIo7soU
Bir alanda bilgili olmak, uzmanlaşmak için üniversite okumuş olmak gerekir mi?
Üniversite ortamına girmemiş/girememiş birisi akademisyenler gibi bilgili, uzman birisi olabilir mi?
Hiç sırf güzel poşeti var diye alışveriş yaptığın bir mağaza oldu mu?
bazı markalar gerçekten poşet konusunda çok zevkli 🌸🎶
Erkekler utangaç kızlara aşk duygusu beslemiyolar yalan mı?
Çünkü kadınlar utaninca onlarda utanıyor güçlü hissetmiyolar. Yalan mı.
Bir hafta daha geçti peki haftalık durumun nasıldı? Nasıl geçti?
https://www.youtube.com/embed/o8HXGQnkXWA
Hediyeleri sever misin?
Ben en çok bu çikolata hediyelerini seviyorum yaa bayılırımm 😋🫠
Üniversitede bu kızlar bakar mı sizce?
Tıp okuyorum fakat şöyle bi sorun var ben hariç herkes nitelikli lise mezunu bende lise konusunda yaralıyım. Bunların ki benden iyi ya yanaşmaya konuşmaya korkuyorum çünkü lise travma demek benim için. ben normalde benim...
Soğuduk sanki eşimle aramı nasıl düzeltebilirim?
Birbirimize karşı soğuduk eskisi gibi değiliz
Fabrikada çalışıyorum diye dalga geçtiler. Haklılar mı?
Bugün bir ortamda konuşurken tanımadığım insanlarlar bana mesleğimi sordu fabrika diyince güldüler oralarda ne işin var ben asla orada çalışmam dedi. ve ortamda baya sessizlik oldu ne yapacağımı bilemedim. İşe egitmeyi...
Vodafone geçiyorum iyi mi?
Türk Telekom saçma sapan bı tarife sundu kabul etmedim Vodafone'da uygun tarife buldum, çekim gücü iyi mi nasıl?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer