Arabada far altı ışıklar?
Arabanın normal ışığı dışında alta ışık yapıyorlar ya o yasak mı? Dışarda açanlar gözümü çok yoruyor?
Neden hep bir cinsellik ya cinsellik olmadan sevmiyorsunuz insanları neden kullanma derdindesiniz?
Kullanıp afma derdindesnz ben her şey farkındayım ama karşıma çıkan insanlarla hep bu yönde ve bendd direk engelli basıp geçiyorum seven insan böyle bisy düşünsene yapmaz biraz her şey cinselliğe baglamiyin yeter ya
Sevgilim bu hafta çok az yazdı ne yapılmalı?
Sınavları var fakat 1 saatte bana ayırsın isterim hiç mi konuşmayalım yani Simav onemlide ben de varım sonuçta ben dışında herkesle konuşuyor bakıyorum da.
Her kız 1 erkeğin eski sevgilisi olduğuna göre öncekini sizin için bırakan kızın sizi sizden sonraki için bırakmayacağı ne belli?
Kadınların sadakatsizliğinin had safhaya ulaştığı çağımızda bir kadına nasıl güvenebiliyorsunuz?
Kadinlarda bel soguklugu nasil tedavi edilir?
su ana kadar 3 kişi ile yakinlastim sonuncusu yaklastiktan 1 gun sonra benim yuzumden bel soguklugu oldugunu soyledi. ben de bir kadin olarak belirti yok cevremdekiler 1 gün içinde onda da belirti olamaz kendi hastaligini...
Kardeşim sürekli benimle uğraşıyor ona ne ceza verebilirim?
Erkek kardeşim evde sürekli benimle uğraşıyor asla rahat durmuyor buna ben ne yapsam durur ceza mı vermeliyim konuşmadan anlamıyor çünkü.
Cinsellik bir erkeği bağlar mı?
birisi var çok etkileniyorum ve onun da etkilendiğini biliyorum ama ilişki insanı gibi değil, eğer bi şeyler yaşarsak bana bağlanır mı?
Storylere bakmamasi, tuhaf degil mi?
Arkadaslar cocuk her storyme bakiyordu bakin hepsine gecen Ben makyoz ve kuaforum cok ileri duzeyde degilim ama Orta duzeydeyim sayfam var gecen onu etiketledim video koydum cocuk onu gordugunden beri bakmiyor storylerime...
Nasıl bu ilişkiden kurtulucam?
Çok kötü bir ilişkiye 1.5 yıldır devam ediyorum çok bağlıyım takıntım var ve karşımdaki bunun farkında benimle resmen oyun oynuyor bem bıktım usandım her ayrılım denememde direkt tamam diyor çabalamıyor o dediğinde...
Tanımadığım kız bana neden yardım etti ve gülümsedi?
Yardımlık bir şey yoktu aslında ben kendi iş yerimizde mağazanın girişini süpürüyordum girişte poşet naylon gibi bir şey vardı onu fırçayla kürekle onu alırken kız geldi eliyle onu çıkardı ne alaka anlamadım teşekkür...
Benim gibi dizi ya da film izlemeden uyuyabiliyor musunuz?
Ses olmadan uyuyamiyorum sanirim
Evli bi erkekle olan ilişkimi nasıl bitiririm 3 yıldır birlikteyiz?
Bende evliyim bu arada
Nasıl görünüyor arkadaşlar?
Kendisi yapmamış diyende çıkar şimdi 😒 tamı tamına 5,30 saatimi aldı diyebilirim #YemeVeİçme
Hiç evlilik görüşmesi yaptınız mı?
Çok yaptım zor beğenen biriyim. Beğenemediğim her kişi için kendimden nefret etmek üzereyim. Bana göre en olumsuz olanı ile evlenseydim bile bekarlıktan daha iyiydi diye düşünüyorum Helal temiz bir yuvam...
Ey KS halkı karanlığın hükmü başladı.. Gündüzleri dirilip geceleri dinenlerden misiniz?
Gecenin dingin örtüsü sardı ruhumu... Ruhum bir yandan rahat... Diğer yandan iki demir arasında sıkışmış gibi... Bağ yumuşadı.. Geçmişin izleri yumuşuyor kalbimde... Yavaş yavaş buharlaşıyor...
Gassal 2. Sezonunu izlediniz mi? Bayhan ın performansı nasıldı sizce?
Ben hayran kaldım diyebilirim
Sizde de oluyor mu?
Yeni bi diziye basladım cok cinsel içerikli izlerken ıslanıyorum sizdede oluyormu?
Yardimm edinnn?
mesaja bilerek gec bakan erkege ne yapilmali yani nasil bir ayar vermem gerek
Oğlak erkeğinin nasıl dikkatini çekebilirim?
Yazdığımda konuşuyor ama ben onu bir keresinde kırdım sanırım o günden sonra benimle inatlaşmaya başladı bazı şeyleri canımı acıtmak istercesine yüzüme vuruyor inadını nasıl kırabilirim şu an konuşmuyoruz
Geleceğe ve kendime dair hiçbir umudum kalmadı çare bulabilir miyim acaba?
Öncelikle selamlar. 2019 yılından beri hayatım çok kötü gidiyor. Hayatım başarısızlıklarla geçti. İstemediğim bir üniversitenin İstemediğim bir bölümünden mezun olacağım seneye. Hiçbir arkadaşım dostum kalmadı. Çok şükür...
İkonik bir dizi karakteri kim sizce?
Selin yerebakani unutamıyorum 😃😃😃oha falan oldum yani 😃😃😃
Putin neden karısını First Lady gibi tanıtmıyor?
2015ten evlenmişler Alina Kabaeva ile 4 çocukları var en küçük çocuğunun 4 yaşı var Putinin karısı ama Outin onu First Lady gibi tanıtmıyor bunu saklıyor
Doğru düzgün takılabilinecek sosyal medya kalmadı mı?
Burada etkileşim aşırı düşük, ekşi çöp ama buradan daha iyi. Twitter sürekli erkeklere vs sağa sola sallayanlar var. İnsanlarla iletişim kurabileceğim nereler var bilmiyorum. Bir ara C2 denedim orada da kimse cevap bile...
Artık allaha inanmamaya başladım açılmalı mıyım?
Dindar biriydim ancak artık tanrıdan ya da allahtan soğumaya başladım. Artık olmadığını düşünüyorum. Eğer olsaydı dünyanın böyle olmayacağını düşünüyorum. Açılmak istiyorum. Sizce bunu nasıl yapabilirim?
Evlenmelİmİyİm sİzce?
Kızlar ben 6ay önce kuzenimle nişanlandım ve çocuğu sadece 2 ay tanıyodum. neyse biz bununla nişanlandık ben buna bişey anlatıyorum ve özellikle kimseye deme diyorum oda bana diyoki saçmalama kime diyicem ama ertesi gün...
Hayaller ne kadar uzak?
Aşkım da değişebilir.. Gerçeklerim de Pitim pırıl dalgamı bir denize karşı. Yangelmisim dit boyu sulara... Hepinize iyi niyetle gülümsüyorum...
Bugün müşterinin evindeydim wc kapısını bir açtım kadın lavaboda utandım, sizce normal mi?
Pardon özür dilerim dedim üst kata çıktım. Sonra aşağıya indiğimde kadın gitmjs hizmetlisi vardı. Onu görmemek daha iyi oldu
Tatilcilerin tatil storilerini izlemeye hazır mıyız 😂😂😂?
siz story atanlardan mı yoksa izleyenlerden mi olacaksınız? 😀
Açık giyinmek çok itici değil mi?
İnsan niye etini herkese teşhir eder? Çok ucuz görünüyorlar bence.
Penis sertleşince ne kadar sertleşir normalde?
Taş gibi sert derler gerçekten de çok mu sertleşiyor bilmediğim için soruyorum
Çirkin hissetme duygusunu aşamıyorum ne yapmalıyım?
Videoda çirkin çıkıyorum, kendimi h görmek istemiyorum psikolojun çözüm olacağını düşünmüyorum
Babam desem anlarsınız?
Babam kısa giyinmeme izin vermiyor bana resmen ahlk* dersı veriyor, göbeği açık giyindiğim için bana ahlk*sız dedi, ama babam sürekli tatile gittiğimizde b*kini giyen kadınların resmini çekip bakıyordu sokakta dar giyen...
Lütfen düşüncelerinizi benimle paylaşır mısınız?
Merhaba herkese, sizlere sevgilimle ilgili aklımı kurcalayan ve kötü hissettiğim bir konuyu danışmak istiyorum. Herkes gibi ilişkisinde ben de ileriyi düşünen biriyim ve sevgilimle 7. ayımız. Daha çok erken ama ben zaten...
İmanın şartlarını ezbere biliyor musunuz?
kopyala yapıştır yapmayın. d bilmeyen bilmiyorum desin xd
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer