Gsm operatörleri neden 1 ay daha fazladan ücret alıyor?

Yıl 12 ay 30 a bölersen ama 28 e bölersen 13 ay eder.. Eskiden faturasız hatlara 30 günde yükleme yapılırdı şimdi ise 28 günde paket yenileniyor. Zaten tarifeler çok pahalı birde 1 ay fazladan mı ödeyeceğiz? Her kurum vatandası soyma derdinde..

Gsm operatörleri neden 1 ay daha fazladan ücret alıyor?
Cevapla