Mobil operatörler neden bu kadar pahalı oldu, 500 TL fatura ve kullanılmayan ay ücreti normal mi?

En ucuzu 500 TL olmuş. Doğru düzgün hizmet bile veremiyorlar. Faturanı ödeyemezsen ve hattın kapanırsa kullanmadığın ayın da parasını alıyorlar. Sizce bunlar normal mi?

Mobil operatörler neden bu kadar pahalı oldu, 500 TL fatura ve kullanılmayan ay ücreti normal mi?
Cevapla