Birine “seni seviyorum” demek mi zor, “özür dilerim” demek mi?


Seni seviyorum demek artık çok olay olmuş ortalık eşyası gibi yaptılar kelimeyi. Özür dilemek daha zor.
Kesinlikle katılıyorum.
Buna katilman baya şaşırtıcı woww
Doğru olana her zaman onay vermişimdir Hande hanım 😂
Anlıyorum.
Teşkür
Rica ederim
En son ne zaman seni seviyorum dediğimi bile hatırlamıyorum
Şimdi dedin bak yuppi ☘️🌼
Len puhahdjs sayılmaz kandırıkçı
Men miymemm manenee 😂
İlk defa bir askerin böyle konuştuğunu görüyorum sjsj
Askerliği de sosyal hayatımıza taşırsak odunluktan eser kalmaz karıştırmasana oraları jsjs
Doğrudur yasak tabi üniforma ile foto koymak ama sen bu soruları sorarsa art niyetli insanlar bunu bana karşı kullanabilir 😂👍
Afdersin sil istersen
😶🙊
Sıkıntı yok ya, özel hayat ve meslekle ilgili şeyleri böyle açık ortamlarda konuşmamak lazım zaten sende öyle ol bilgi verme burdan kimseye 🌼🙏
Çok güvendiğim birkaç kişiye verdim inşallah başıma bela olmazlar
Foto, adres, numara gibi şeyler vermediğin sürece bence bir şey yapamazlar korkma.
Sağol içimi çok rahatlattın sjxjs
Ne mutluu 🐣🐣
🙂☺️
Aslında bu durum kişilik yapısına ve hayat tecrübelerine göre değişir. Seni seviyorum demek, bir bağlılığı ve duygusal riski içinde barındırırken, özür dilemek de özsaygıyı bir kenara koymayı gerektirir.
Birine seni seviyorum demek, genelde karşılık bulma korkusuyla zor gelir. Özür dilemek ise çoğu zaman gururdan yapılmaz. 😌 Hangisinin sana daha zor geldiğini düşünerek duygularına bakabilirsin. 💭
Cevap
4Cevap
Yani haksızken özür dilemek çok zor olmamalı ya da severken söylemek de.
Benim için ikisi de kolaydır.
Ego yoksa, kendinle barışıksan, farkındalığı olan bir bireysen hepsi kolay.
Hatalıysam özür dilerim ama özür dilemeyi de alışkanlık haline gerirmem. Seni seviyorum demek daha zor
Egosuz , kibirli biri olmayan her insan için ikisi de hiç zor değildir.
İkiside zor değil. Sadece sevdiğine "seni seviyorum" diyebilmek zor.
Hatam varsa özür dilerim, sevdiğimde de söylemekten çekinmem
Hatam varsa ozurdilerim sevdigimede sevgimi belli ederim. Ikiside zor değil.
İkiside kolay ams özrün mevzusu derinse konuşulcak iey çoksa özür daha zor
İkisi de çok kolay. Asıl olan gözüm kapalı sana güveniyorum demek çok zor.
özür dilerim demek
Bana ikisi de kolay
Özür dilemek benim icin kolay.
Her ikiside bana zor geliyor
Benim için ikisi de kolay aslında
İkisini söylemekte zorluk çekmem
ikiside zor değil
ikiside zor degil
Ozur dilemek
Bana ikiside çok kolay geliyor
Seni seviyorum demek
seni seviyorum demek.
İkisi de zor değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar