Sorular: Aile & Toplum
Yaşlı dayılar niye bu kadar özgüvenli?
Gereksiz bir özgüvenleri var tip desen yok karakter desen yok sevgilimizi bırakıp size gelmicez sakinleşin😂
Öğrenci birine yardım teklif edip sonra dalga geçenlere ne demeli, gerçekten neden böyle yapıyorsunuz?
günaydın herkese, ben öğrenciyim geçenlerde de buraya yazmıştım doğum günüm diye hatırlayan olacaktır elbet, sadece şunu sormak istiyorum yardım edeceğim, pasta göndereyim, ya da göndereyim kendin al diyenler neden...
Erkeksiz yaşamak bir kadın için sizce de zor değil mi?
Ailemde kilometrelerce uzaktayım yalnızım, çok yordu. Elimden tutan kimse yok sahipsiz gibi hissediyorum kendimi
Iki ciftin tek evde yasamasi sizce mantikli mi, gercekten daha mutlu olunur mu?
İki çift tek evde ömürlük yaşayacak her konuda bir birinin yanında olacaklar her konuda herkes daha mutlu olur bence
Nişanlım yüzük attı?
Düğüne 2 ay var yüzük attı ve asla dönmüyor bir hafta oldu napıcam basit kavgalardan atıldı benim ilgi istemem ona çocukluk geldi
Yaptığı saçma değil mi?
Sevgilim dün yanıma geldi 1 saatlik mesafede oturuyoruz yanımda annesine yalan söyledi yanımda değilmiş gibi konuştu ben de neden dedim e haftada 2 oldu kadın haklı bir şey der dedi sanki zorla getiriliyormuş gibi biraz...
Gerçekten merak ediyorum, çoğu erkeğe neden bir kadın yetmiyor?
Neden 1 kadınla yetinmiyor çoğu erkek
Şu an isminizi değiştirme şansınız olsa kendinize hangi ismi verirdiniz?
Yoksa aynı isimle devam mı?
Babam milliyetçi olduğu için sevgilimi istemiyor, arada kalınca ne yapmalıyım?
Babam fazla milliyetçi bir adam. Bu yüzden sevgilimi ülkesinden dolayı istemiyor ne yapmalıyım ikisinin arasında kaldım
Kızlar, Seküler yaşam tarzı olan biri muhafazakar bir aileye gelin olmak ister mi?
Benim ailem tam olarak bahsettiğim şekilde muhafazakar ama ben seküler kızlara ilgi duyuyorum. Kötü niyetli biri değilim kesinlikle, sadece tercihim böyle. Herhangi bir konuşma tecrübem dahi yok. Böyle biriyle nasil...
Kadın ve bayan kelimelerinden hoşlanmamam normal mi?
Kendimi kız olarak tanımlıyorum Allah'a şükür çoğunlukla kız deniyor ama kadın kelimesi çok olgun ya da yaşlı hissiyatı veriyor ama çok tuhaf eninde sonunda herkes yaşarsa büyür yaş alır kadın kelimesi çok tuhafıma...
Bu sabah güne nasıl uyandınız, modunuz kaçta açıldı 😄?
Herkeseeeee Mornikkkkk🌞 pozitifselll hisler yaşamaktayım zjshhshs https://www.youtube.com/embed/dappIL9lQF0
Hem doğum günümde hem kandilde aldatıldım, böyle birine nasıl ders verilir?
Arkadaşlar 2 yıllık ilişkim vardı double aldatıldım bana şehir dışındayım dedi iş için meğer dönmüş hem doğum günümdü hem de kandil günüydü aldatıldığımı öğrendim. Tabiki ayrılıcam ama aileler vs vardı arada ciddiyete...
Gece bu saatte uyuyan eşime tatlı bir sürpriz olarak ne yapabilirim?
Öneriler tavsiye istiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer