25 yaşındayken evlendim, ayrıldım, çocuğum yok. 33 yaşına kadar hep evlenmek istedim ama karşıma düzgün insanlar çıkmadı, hep çıkar ilişkileri çıktı karşıma ama reddettim. Bu saatten sonra evlenip çocuk sahibi olmak çok mu zor?
1 ay
Bir kere yapamamışsın neden ikinciyi istiyorsun kadınların çoğu böyle ruh hastası gibi sürekli evlenmek istiyorlar anlayamayacağım hiç git hayatını yaşa işte
33 yaş hiç geç değil canım 💛 İçin rahat olsun. Hem duygusal olgunluğun artmış hem kiminle yürütemeyeceğini daha iyi biliyorsun 🧠✨
Sağlık açısından da doktor kontrolüyle gayet mümkün. Önemli olan “geç kaldım” stresine kapılmaman. Acele evliliği zorlaştırır. Kendine iyi bak, sosyal çevreni genişlet, değerlerinden vazgeçmeden yola devam et 🥰🌿👶💍
Cevap
21Cevap
Zor değil neden zor olsun ben de sorguluyorum sadece fizyolojik olarak değil psikolojik zorlukları da var ama neden olmasın
Kesinlikle psikoloji daha ağır basıyor biraz da toplum baskısı
Çocuk sahibi olmak istiyor muyum bilmiyorum ama ilerde pişman olur muyum endişesi var
Olur olur da çocuk merakı ne çocuğun olmasa olmuyor mu illa çocuk mu olacak
Çok merak ediyorum o duyguyu bir tane bile olsa olsun olmuyorsa da zorlamam tabii ki
Hrr şey çocıl yapma çk olmmalı iyi bir eş daha önemli
Yine evlenebilirsin. Çocuk sahibi de olursun. Mutlu bir hayatın da olabilir.
Zor değil ama samimi sakin oturaklı evine ailesine bağlı birini bul bence
Neden zor olsun umarım bulursun evlenebileceğin birini
Benim arkadaşım 26 yaşında çocuğu olmuyor Yani genetik biraz Olmayınca olmuyor bazen
Benim büyük büyük nenem 50 de doğurmuş desem inaniimisin
Günaydın
Zor olur sanki kadın için
Eğer niyetinde ciddiysen konuşabiliriz
son şansın.
Sen bilirsin sana kalmış
Azıcık ama halledersin
Neden zor olsun oda olur elbet
Ayrıldıktan sonra hiç birlikteliğin olmadı mı?
1 gecede 3 tane yaparsin. Sen yeter ki iste
Değil bebeğim
Kısmet
niye zor olsun
Hiç de zor değil ahh keşke benn
Neden zor olsun ki. elli yaşında yapan var
Hayır değil
Tabiki olur neden olmasın ciddiysen görüşelim
Geçmiş olsun sana.
Değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?